• Business

    Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

    Εμπορευματοκιβώτια

    Εμπορευματοκιβώτια


    Ήπια ήταν η εβδομάδα 1-5 Μαΐου 2017 για τη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως υποστήριξαν σχετικά ναυτιλιακές πηγές, με την πλειονότητα των εμπλεκόμενων στην Ασία να απουσιάζουν λόγω διαφόρων αργιών, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα η κινητικότητα να είναι αρκετά περιορισμένη.

    Παρόλα αυτά, ειδικά στην Ασία, φαίνεται ότι κάποια φορτία παρέμειναν ακάλυπτα προς μεταφορά κυρίως στον τομέα των πλοίων χωρητικότητας 2500-2700-teu, όπου το ποσοστό μεταξύ της προσφοράς και της ζήτησης παρέμεινε σχετικά ισορροπημένο.

    Έλλη Πατέρα
    Έλλη Πατέρα

    Επίσης, σύμφωνα με τους αναλυτές, παρά την επικρατούσα ζήτηση σε πλοία χωρητικότητας 2000-3000-teu, οι πλοιοκτήτες μικρότερης χωρητικότητας, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να εξασφαλίσουν συμφωνίες, κυρίως λόγω έλλειψης της ζήτησης σε αυτόν τον τομέα.

    Αναφορικά με τα πλοία χωρητικότητας άνω των 3000-teu, η αγορά κινήθηκε σε υποτονικούς ρυθμούς, με τις τιμές των ναύλων να κινούνται κοντά σε επίπεδα προηγούμενων συμφωνιών, ενώ οι διαθέσιμες χρονοναυλώσεις ήταν κυρίως βραχυπρόθεσμης διάρκειας. Ωστόσο, σημειώνεται ότι υπήρξαν κάποιες συμφωνίες μακροπρόθεσμης διάρκειας, οι οποίες -στην πλειοψηφία των περιπτώσεων- συνοδεύονταν από χαμηλότερους ναύλους.

    Η ναυλαγορά των πλοίων χωρητικότητας 2000-3000-teu παρέμεινε η περισσότερο ενισχυμένη από όλους τους άλλους τομείς, με την δραστηριότητα σε γενικές γραμμές να έχει επιβραδύνει λίγο. Όμως, οι πλοιοκτήτες κατάφεραν τουλάχιστον να εξασφαλίσουν συμφωνίες που κυμάνθηκαν κοντά σε προηγούμενα επίπεδα.

    Τελος, όσον αφορά τα πλοία μικρότερης χωρητικότητας μεταξύ 1000-2000-teu, η εβδομάδα κύλησε υποτονικά, ειδικά στην Ασία, όπου η κινητικότητα ήταν περιορισμένη, από τη στιγμή που οι περισσότερες συμφωνίες έλαβαν χώρα κυρίως στις περιοχές του Continent και της Μεσογείου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: «Χτύπησε» κι άλλο πλοίο η Αγγελική Φράγκου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG έφερε κέρδη-έκπληξη στη Seacor Holdings

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες



    ΣΧΟΛΙΑ