• Business

    Συμεών Παληός-Νικόλας Μαρτίνος: Έδωσαν τα χέρια

    Παληός Μαρτίνος ναυτιλία

    Από αριστερά: Οι εφοπλιστές Συμεών Παληός (Diana Shipping) και Νικόλας Μαρτίνος (Thenamaris)


    Μια νέα αγοραπωλησία έλαβε χώρα στην οποία πρωταγωνιστές είναι ο Συμεών Παληός και ο Νικόλας Μαρτίνος, δύο από τους πιο σημαντικούς Έλληνες εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή Thenamaris του κ. Μαρτίνου προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Seatrust (χωρητικότητας 81.640-dwt και κατασκευής 2013), του οποίου αγοραστής είναι η ναυτιλιακή Diana Shipping του κ. Παληού.

    Το bulker -που κατασκευάστηκε στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), η διοίκηση των οποίων πρέπει να διεκπεραιώσει ένα μεγάλο αναδιαρθρωτικό πλάνο- πουλήθηκε στον κ. Παληό για το ποσό των 22,75 εκατ. δολαρίων, μια συναλλαγή που έβγαλε τον κ. Μαρτίνο κερδισμένο κατά 950.000 δολάρια, από τη στιγμή που η τιμή που δίνει για το πλοίο η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue τοποθετείται στα 21,8 εκατ. δολάρια.

    Η Thenamaris του κ. Μαρτίνου είχε εξαγοράσει το Seatrust ως “Liberty Dawn” σε μια συμφέρουσα εξαγορά που κινήθηκε μόλις στα 13 εκατ. δολάρια, καθώς έσπευσε να εκμεταλλευτεί την κατακόρυφη πτώση που σημείωσαν το 2016 οι αξίες των μεταχειρισμένων πλοίων. Γεγονός που σημαίνει ότι έβγαλε το κέρδος της και με το παραπάνω, καθώς το πούλησε στη Diana Shipping του κ. Παληού, για 9,75 εκατ. δολάρια περισσότερα από όσα έδωσε για να το αποκτήσει.

    Η συναλλαγή μεταξύ των δύο εφοπλιστών σηματοδότησε και την πρώτη αγοραπωλησία για τη Thenamaris φέτος.

    Ωστόσο, όπως έγραψε το mononews.gr, για τη Diana Shipping η συναλλαγή αυτή είναι η τρίτη στη σειρά για φέτος καθώς προτίθεται να αποκτήσει ακόμη δύο bulkers τύπου post-panamax κατασκευής 2013.

    Την εξαγορά και των τριών πλοίων η ναυτιλιακή του κ. Παληού σκοπεύει να χρηματοδοτήσει με τα καθαρά έσοδα που θα προκύψουν από πρώτη της -εδώ και τρία χρόνια- αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 70 εκατ. δολαρίων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Κι άλλο τάνκερ στα «χέρια» του Γιάννη Δράγνη

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα πλοία για τη Neda Maritime (οικογένεια Λυκιαρδόπουλου);

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πόσο εντυπωσιάστηκαν οι αναλυτές από την κίνηση-ματ της Αγγελικής Φράγκου;



    ΣΧΟΛΙΑ