• Business

    John Fredriksen: Έπεσε σε «ύφαλο» προσπαθώντας να μπλοκάρει το μεγαλύτερο ναυτιλιακό deal

    John Fredriksen ναυτιλία

    John Fredriksen, επικεφαλής Frontline


    Στο «κενό» φαίνεται πως έπεσε η προσπάθεια του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen να μπλοκάρει τη συμφωνία μεταξύ των ναυτιλιακών DHT Holdings και BW Group, καθώς η μήνυση που κατέθεσε η ναυτιλιακή του εναντίον του deal απορρίφθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Υόρκης.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, οι ανώτατοι δικαστές στη Νέα Υόρκη αποφάσισαν να απορρίψουν το αίτημα της Frontline να μπλοκάρει τη συμφωνία εξαγοράς των 11 δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC της BW Group από την εισηγμένη στη Νέα Υόρκη DHT Holdingsμια συμφωνία ύψους 538 εκατ. δολαρίων– όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της BW, Carsten Mortensen: «Προτιμούμε να μη σχολιάσουμε παραπάνω την υπόθεση, ωστόσο, μπορώ να πω ότι χτες (Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017) το Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Υόρκης έβαλε τέλος σε όλες τις προσπάθειες της Frontline να μπλοκάρει το deal».

    BW Group
    Carsten Mortensen, διευθύνων σύμβουλος της BW Group

    Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του Fredriksen κατέθεσε και τρίτη προσφορά για να εξαγοράσει την DHT την Τρίτη (18 Απριλίου 2017) -την ίδια μέρα δηλαδή που κατατέθηκε και η μηνυτήρια αναφορά εναντίον των 2 εταιρειών- ο Mortensen εμφανίστηκε βέβαιος ότι η εξαγορά του στόλου των 11 VLCCs της BW από την DHT με αντάλλαγμα ένα σημαντικό μετοχικό ποσοστό στην τελευταία, θα προχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί εξ αρχής.

    Μάλιστα, σύμφωνα με το TradeWinds, το πρώτο VLCC BW Utik (χωρητικότητας 299.450-dwt και κατασκευής 2001) θα εισέλθει στο στόλο της DHT σήμερα Πέμπτη (20 Απριλίου 2017) και θα λάβει το πρόθεμα “DHT” μπροστά από το όνομά του, ενώ ο Mortensen σχολίασε ότι «θα ακουλουθήσουν κι άλλα σύντομα».

    Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφερθεί ότι η διοίκηση της DHT πρόκειται σύντομα να εξασφαλίσει δανειοδότηση ύψους 300 εκατ. δολαρίων ώστε να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τη συναλλαγή με την BW. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Kevin Orsini -τον δικηγόρο της νεοϋορκέζικης νομικής φίρμας Cravath, Swaine & Moore που έχει προσλάβει η DHT- η συμφωνία χρηματοδότησης «προχωράει καλώς και είναι στο τελικό στάδιο».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έντονο παρασκήνιο: Γιατί ο John Fredriksen μηνύει τη ναυτιλιακή που θέλει να εξαγοράσει

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντάνης: Παρατείνεται για τουλάχιστον 18 μήνες η ναύλωση πλοίου της Seanergy

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Αυτά είναι τα πλοία που θέλει να αποκτήσει μετά την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Diana



    ΣΧΟΛΙΑ