• Business

    Αριστείδης Πίττας: «Χτύπησε» τζακ ποτ με την τελευταία του κίνηση στο ξηρό φορτίο

    Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


    Άλλος ένας κερδισμένος παίκτης στην αγορά ξηρού φορτίου αποδεικνύεται ο Έλληνας εφοπλιστής Αριστείδης Πίττας, ο οποίος κατόρθωσε να εξασφαλίσει κέρδος από την πώληση ενός φορτηγού πλοίου που είχε εξαγοράσει το 2016, εκμεταλλευόμενος τη ραγδαία πτώση που σημειώθηκε στις αξίες των μεταχειρισμένων, ως συνέπεια της κρίσης που χτύπησε την αγορά κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή Euroseas -συμφερόντων του κ. Πίττα- είχε εξαγοράσει το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handymax Eressos Luck (χωρητικότητας 55.429-dwt και κατασκευής 2009) τον Μάρτιο του 2016 ως “Calypso Colossus” για το ποσό των 8,3 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των brokers, όπως φαίνεται, ο εφοπλιστής προχώρησε στην πώλησή του σε ναυτιλιακή -για την οποία περισσότερα στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά- για το ποσό των 14,4 εκατ. δολαρίων, πετυχαίνοντας, δηλαδή, να εξασφαλίσει κέρδος της τάξεως των 6,1 εκατ. δολαρίων σε σύγκριση πάντα με το ποσό που είχε καταβάλει για την απόκτησή του.

    Πλέον, οι αξίες των μεταχειρισμένων πλοίων ακολουθούν σταθερά ανοδική πορεία και είναι απόλυτα λογικό για όποιον θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την ανάκαμψη να επιλέγει να πουλήσει.

    Πρόσφατα μάλιστα ο κ. Πίττας, σχολιάζοντας την τελευταία επενδυτική κίνηση της ναυτιλιακής του, είχε αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής: «Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την επέκταση και την ανανέωση του στόλου μας τόσο στον τομέα ξηρού φορτίου όσο και των εμπορευματοκιβωτίων, σε μια εποχή κατά την οποία σημειώνεται ισχυρή ανάκαμψη στα ναύλα και τις αξίες των πλοίων στην αγορά του ξηρού φορτίου, ενώ αρχίζουν να διαφαίνονται σημάδια σταθεροποίησης και ανάκαμψης και στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».

    Υπενθυμίζεται άλλωστε σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, άλλες δύο ελληνικές ναυτιλιακές έχουν αντιληφθεί ότι η αγορά έχει μπει σε τροχιά ανάκαμψης και επεξεργάζονται σοβαρά να προχωρήσουν σε ανάλογες κινήσεις, ώστε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις προοπτικές κέρδους που παρουσιάζονται.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θα είναι το 2017 η χρονιά της ανάκαμψης για τα containerships;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Baltic Exchange: Τι κρύβει το μέλλον μετά την εξαγορά του από τον SGX;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Limit up κερδών για τη ναυτιλιακή του



    ΣΧΟΛΙΑ