• Business

    Γ. Παπαντώνης (Αστέρας): «Με την SPAR γινόμαστε πιο ισχυροί»


    Στη δυναμική ανάπτυξη του σήματος SPAR, ώστε να καταστεί βασικός παίκτης της αγοράς στοχεύει η διοίκηση του «Αστέρα». Ο πρόεδρος του ομίλου, Γιώργος Παπαντώνης μιλώντας στο mononews.gr λίγες ώρες μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας των δυο πλευρών, υπογραμμίζει ότι η επιστροφή της SPAR στην ελληνική αγορά δεν θα θυμίζει σε τίποτα την προηγούμενη φορά που ήταν παρούσα στη χώρα μας, τονίζοντας πως η ολλανδική εταιρεία αναζητούσε εδώ και καιρό συνεργάτη για να επιστρέψει στην χώρα, μετά το άδοξο τέλος της συνεργασίας με τον όμιλο Βερόπουλου.

    Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η μετατροπή των 199 καταστημάτων που ανήκουν στα μέλη του ομίλου και η πλήρης αναδιοργάνωση τους βάσει των προδιαγραφών της ολλανδικής αλυσίδας.

    Οι σχετικές εργασίες, αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, εντός του 2017, καθώς βούληση των εμπλεκομένων είναι το σήμα να κάνει την εμφάνισή του στις αρχές του νέου έτους. Εκτιμάται ότι το rebranding του δικτύου θα ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας.

    Στα χρώματα της SPAR θα μπορούν να «ντυθούν» και σούπερ μάρκετ που δεν ανήκουν στον όμιλο του Αστέρα. Σύμφωνα με τον κ. Παπαντώνη, υπάρχει ήδη αρκετό ενδιαφέρον, κυρίως από τους πρώην franchisees του Μαρινόπουλου, οι οποίοι έμειναν «άστεγοι» μετά την κατάρρευση του μεγαλύτερου λιανέμπορου της χώρας, και την απόφαση του Σκλαβενίτη να μην περάσουν στο νέο σχήμα.

    Στα πλάνα είναι και η λειτουργία ενός μικρού αριθμού ιδιόκτητων σημείων στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, με τον ακριβή αριθμό ωστόσο να μην έχει ακόμη αποφασισθεί.

    Πέρα από το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην παροχή ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών με όπλο την ιδιωτική ετικέτα της SPAR. Σε πρώτη φάση, 500 κωδικοί προϊόντων SPAR θα ενισχύσουν τα ράφια του δικτύου, με στόχο να φθάσουν τους 2.100!

    «Απάντηση στους μεγάλους»

    Ο κ. Παπαντώνης αναφέρει πως η συμφωνία με την SPAR θα ενισχύσει σημαντικά τη δύναμη πυρός του Αστέρα και θα του προσδώσει την υπεραξία που ζητούσε εδώ και καιρό.

    Ειδικά στις τουριστικές περιοχές, όπως λέει, αναμένεται να βοηθήσει τα μέλη του ομίλου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους καθώς είναι μια πολύ ισχυρή μάρκα με διεθνή απήχηση.

    Επιπλέον, θωρακίζει τον όμιλο απέναντι στις προκλήσεις των καιρών και στην επέλαση των μεγάλων σούπερ μάρκετ που διευρύνουν διαρκώς τα μερίδια τους σε βάρος των μικρότερων.

     «Θέλουμε να είμαστε και στην επόμενη μέρα του χώρου. Να αντέξουμε στον νέο γύρο των ανακατατάξεων που έρχεται και η συμφωνία με την SPAR μας δίνει ένα καινούριο αφήγημα…», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Σύμφωνα με τον κ. Παπαντώνη, τα επόμενα δυο χρόνια θα είναι δύσκολα για τους μικρούς, οι οποίοι θα πιεστούν αρκετά από τον πόλεμο των μεγάλων για τον τζίρο και τους πελάτες του Μαρινόπουλου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ολική επαναφορά της SPAR στην Ελλάδα–Κατ’ αρχήν συμφωνία με Αστέρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέτρος Παππάς: Οι νέες στρατηγικές κινήσεις του εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τράπεζα Πειραιώς: Aυτά είναι τα 48 ακίνητα που βγάζει σε δημοπρασία



    ΣΧΟΛΙΑ