• Business

    SHIPPING FOCUS: Big deal 38 εκατ. δολ. για τον Γιάννη Χανδρή

    Γιάννης Χανδρής ναυτιλία

    Γιάννης Χανδρής, εφοπλιστής Chandris Hellas


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Νέα ναυλοσύμφωνα για την Chandris Hellas

    Η ναυτιλιακή Chandris Hellas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χανδρή, συνήψε συμφωνίες ναύλωσης για δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου LR2 που κατασκευάζει αυτή την περίοδο στην κινεζική γιάρδα Cosco Dalian Shipyard. Τα πλοία ναυλώθηκαν στην ST Shipping για μια περίοδο διάρκειας δύο ετών με option επέκτασης για ακόμη ένα, ενώ τα έσοδα αναμένεται να φτάσουν συνολικά το ποσό των 38 εκατ. δολαρίων (εάν εξασκηθεί η option).

    Νέο bulker για την M/Maritime

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Στην εξαγορά ενός νεότευκτου φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου (που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari) προχώρησε η ναυτιλιακή M/Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Μυτιληναίου, όπως ανακοινώθηκε, χωρίς να αποκαλύπτεται ωστόσο το αντίτιμο. Πρόκειται για ένα bulker τύπου handysize με χωρητικότητα 38.000-dwt, ενώ όταν ολοκληρωθεί η παράδοσή του στο στόλο της εταιρείας, θα λάβει το όνομα “Calypso.GR”.

    Εγκαταλείπει τα σχέδια για IPO η Dof 

    Η διοίκηση της ναυτιλιακής Dof Subsea αποφάσισε να βάλει στον «πάγο» τα σχέδια για δημόσια εγγραφή (IPO) στο Χρηματιστήριο του Όσλο, καθώς η εποχή κρίθηκε ακατάλληλη, δεδομένων των δύσκολων συνθηκών της αγοράς των πλοίων ανεφοδιασμού ανοικτής θαλάσσης, όπου και δραστηριοποιείται.

    Η κυβέρνηση της Ν. Κορέας σε συζητήσεις με τα ναυπηγεία HHI

    Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα ξεκινήσει γύρο συζητήσεων με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) για το μέλλον της γιάρδας Gunsan, καθώς ο νέος πρόεδρος της χώρας Moon Jae-in επιθυμεί τη συνέχιση της λειτουργίας της. Σημειώνεται ότι η γιάρδα Gunsan θα κλείσει προσωρινά την 1η Ιουλίου λόγω έλλειψης νέων παραγγελιών.

    Σχέδια στήριξης των ναυπηγείων ετοιμάζει η Ινδία

    Η Ινδία σχεδιάζει να διπλασιάσει το μέγεθος τόσο της ναυπηγικής βιομηχανίας όσο και του scrapping, καθώς, σύμφωνα με το The Economic Times, οι νέες πολιτικές που επεξεργάζεται η κυβέρνηση θα βοηθήσουν στην αύξηση της διαθεσιμότητας στα ναυπηγεία με τις νέες γιάρδες να δίνουν έμφαση στην κατασκευή πλοίων μεταφοράς LPG, LNG, δεξαμενόπλοιων αλλά και κρουαζιερόπλοιων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βόμβα στη ναυτιλία! Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος αποχώρησε από την προεδρία της Aegean Marine

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί Β. Μαρινάκης, Χ. Βαφειάς και Γ. Καραγεωργίου αγωνιούν για τη ναυτιλία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: «Τρίζει» η Clarksons: Γιατί κορυφαία στελέχη του ναυλομεσιτικού γίγαντα πωλούν τις μετοχές τους



    ΣΧΟΛΙΑ