Business

Β. Βαλέντης: Νέο πλοίο και σημαντική συμφωνία για τα δάνεια της Pyxis Tankers

Βαλέντιος Βαλέντης ναυτιλία

Βαλέντιος Βαλέντης, εφοπλιστής Pyxis Tankers


Καθαρές ζημίες 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων, παρουσίασε στο πρώτο τρίμηνο του 2017 η ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλέντη, έναντι κερδών 1,08 εκατ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Κατά την ίδια περίοδο τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 8,7%, από τα 8,45 εκατ. δολάρια στα 7,72 εκατ. δολάρια, ωστόσο τα λειτουργικά έξοδα για τα πλοία της Pyxis μειώθηκαν ακόμα περισσότερο, κατά 10,2%, από τα 3,3 εκατομμύρια δολάρια στα 2,97 εκατ. δολάρια.

Πάντως, οι ζημίες ανά μετοχή, της τάξεως των 9 σεντς ανά μετοχή, ήταν ελαφρώς μικρότερες από αυτές που περίμεναν οι αναλυτές.

Όμως η είδηση που ξεχωρίζει από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας είναι η προκαταρκτική συμφωνία που ανακοίνωσε η Pyxis για την επιμήκυνση της ωρίμανσης ενός χρέους ύψους 25 εκατ. δολαρίων (πάνω από το ένα τρίτο του συνολικού της χρέους) κατά τέσσερα χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 2022. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, η πρώτη προγραμματισμένη εφάπαξ πληρωμή σχετικά με το τραπεζικό μας χρέος θα είναι στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, γεγονός που αυξάνει την οικονομική μας ευελιξία”, δήλωσε σχετικά ο Βαλέντιος Βαλέντης.

Ο ίδιος τόνισε πως τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2017 αντανακλούν τη συνέχιση των δυσκολιών στην αγορά των ναυλώσεων, εκφράζοντας παράλληλα την εκτίμηση ότι προς το τέλος του έτους μπορεί να ξεκινήσει μία μακροπρόθεσμη βελτίωση στην αγορά, μία εκτίμηση που ωθεί τον διευθύνοντα σύμβουλο της Pyxis να βολιδοσκοπήσει εξαγορές πλοίων. “Τα μακροπρόθεσμα οικονομικά στοιχεία για την απόκτηση ενός ποιοτικού μεταχειρισμένου MR2 είναι ελκυστικά, με τις τρέχουσες τιμές πλοίων σημαντικά κάτω από τον μέσο όρο δεκαετίας”, παρατήρησε.

Εν τω μεταξύ, η Pyxis Tankers φέρεται να είναι έτοιμη να αποκτήσει ένα τάνκερ MR από την Ninthone, εταιρεία συμφερόντων του ίδιου του Βαλέντιου Βαλέντη, και συγκεκριμένα το χωρητικότητας 50.100 dwt Pyxis Lamda (κατασκευής 2017), το οποίο είναι δεσμευμένο με ναύλωση έως τον Ιανουάριο του 2018 έναντι σχεδόν 13.300 ημερησίως.

Αν και το ποσό που θα στοιχίσει η εξαγορά του πλοίου στην Pyxis δεν έχει γίνει γνωστό, εκτιμάται ότι η πώληση μετοχών ύψους 10 εκατ. δολαρίων, για την οποία η εταιρεία έχει καταθέσει ήδη τα απαραίτητα έγγραφα από τον προηγούμενο μήνα, θα συνεισφέρει στην κάλυψή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιες ελληνικές ναυτιλιακές «χτύπησαν» πλοία σε τιμή ευκαιρίας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Προκοπίου: Εξασφάλισε δάνειο-μαμούθ 480 εκατ. δολ.

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SHIPPING FOCUS: Ολοκληρώθηκε το deal Συμεών Παληού-Νικόλα Μαρτίνου


ΣΧΟΛΙΑ