• Business

    Ποιος απειλεί να μπλοκάρει το μεγάλο deal της Α. Φράγκου με τα 14 containerships

    Αγγελική Φράγκου Navios ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Navios Maritime Partners


    Να μπλοκάρει το μεγάλο deal της εξαγοράς των 14 containerships της Rickmers Maritime από την Navios Maritime Partners, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, επιχειρεί ένας από τους ομολογιούχους της Rickmers, σε μία άνευ προηγουμένου κίνηση για τα δεδομένα της Σιγκαπούρης, όπου είναι εισηγμένη η εταιρεία.

    Όπως έγινε γνωστό, ο Peter Kwok Kian Tow, που έχει στην κατοχή του ομόλογα αξίας περίπου 180.000 δολαρίων της Rickmers Maritime, προσέφυγε στη Δικαιοσύνη προκειμένου να αποτρέψει την πώληση των πλοίων, χωρίς να είναι σαφές ποια είναι τα επιχειρήματά του κατά της συμφωνίας.

    Η Rickmers Maritime πάντως σε ανακοίνωσή της διευκρινίζει ότι ο Kwok Kian Tow δεν είχε προηγουμένως ενημερώσει για τις προθέσεις του, αιφνιδιάζοντας το trust, και κάνει λόγο για παράνομη ενέργεια που θέτει σε κίνδυνο την εν μέρει ανάκτηση της επένδυσης των μη εξασφαλισμένων πιστωτών.

    Ο λόγος που θεωρεί παράνομη την κίνηση του ομολογιούχου είναι ότι, με βάση τους όρους με τους οποίους εκδόθηκαν τα εν λόγω ομόλογα, μόνο η υπεύθυνη της έκδοσης, DB International Trust, μπορεί να προσφύγει στη Δικαιοσύνη εκ μέρους των ομολογιούχων, και όχι ο κάθε ομολογιούχος ανεξάρτητα.

    Η Rickmers επισημαίνει άλλωστε ότι πρόκειται για μία “άνευ προηγουμένου” κίνηση στην ιστορία της αγοράς ομολόγων της Σιγκαπούρης, που αν γίνει αποδεκτή “θα προκαλέσει αναστάτωση στις διεργασίες της αγοράς ομολόγων, θα ακυρώσει τις μακροχρόνιες νομικές βάσεις και θα ανοίξει μία κερκόπορτα για μεμονωμένους ομολογιούχους να αναλάβουν και οι ίδιοι νομική δράση, αγνοώντας πλήρως τους όρους της συμφωνίας”.

    Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η συμφωνία της Navios Partners με την Rickmers αφορά στην απόκτηση ολόκληρου του στόλου από δεξαμενόπλοια της Rickmers (συνολικά 14 πλοία) έναντι 113 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για έντεκα πλοία χωρητικότητας 4.250 teu και τρία χωρητικότητας 3.450 teu, με μέση ηλικία στα 9,5 έτη.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Το νέο κερδοφόρο deal του Γιώργου Καραγεωργίου (Olympic Shipping)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχάλης Ζολώτας: Σφίγγει ξανά ο δικαστικός κλοιός γύρω από τον εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απίστευτα λεφτά στη ναυτιλία: Πώς ο Β. Μαρινάκης σε 6 μήνες έβγαλε κέρδος 10 εκατ. δολ.



    ΣΧΟΛΙΑ