Κοντά στην απόκτηση του πρώτου της πλοίου φέρεται να είναι η νεοσυσταθείσα ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Ablemonas.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds, η Ablemonas βρίσκεται στο τελικό στάδιο των συζητήσεων για την απόκτηση του φέρι Ionis (2.600-gt, κατασκευής 1977), το οποίο παραμένει ανενεργό από τις αρχές του έτους και ανήκει στην οικογένεια Τυρογαλά.
Στόχος της εταιρείας είναι να χρησιμοποιήσει το πλοίο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι έχουν διακοπεί λόγω του τεχνικού προβλήματος που παρουσίασε το πλοίο “Βιτσέντζος Κορνάρος” της ΛΑΝΕ, που μέχρι πρόσφατα έκανε το δρομολόγιο αυτό.
Το υπουργείο Ναυτιλίας έχει κηρύξει έκπτωτη τη ΛΑΝΕ και έχει προκηρύξει διαγωνισμό για τη γραμμή. Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά που θέτει η προκήρυξη για το πλοίο που θα αναλάβει το δρομολόγιο, είναι να μπορεί να επιβιβάζει τουλάχιστον 300 άτομα το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι με ογδόντα κλίνες και επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τετραγωνικά μέτρα.
Δεν είναι πάντως σαφές αν η Ablemonas σχεδιάζει να συμμετάσχει στον διαγωνισμό με το συγκεκριμένο πλοίο ή να διεξάγει μικρότερα δρομολόγια.
Πληροφορίες συνδέουν την Ablemonas με τη ναυτιλιακή εταιρεία Porfyrousa Maritime, που διεξάγει δρομολόγια μεταξύ των Κυθήρων και της Νεάπολης Λακωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Υπό τον έλεγχο του Γαλλικού κράτους τα ναυπηγεία STX France -Οργή στην Ιταλία
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Ποια είναι τα δύο νέα μέλη στο διοικητικό συμβούλιο της DryShips
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Πλοίο της Diana Shipping προσάραξε στην Ινδονησία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΟΔΑΣΑΑΜ: Το σουηδικό Ινστιτούτο Rise θα δώσει απαντήσεις για το ζήτημα της πυρόσφαιρας
- Ξενάγηση στα «άδυτα» της Ολυμπίας οδού
- ΝΑΤΟ: Ο γενικός γραμματέας προτρέπει τους συμμάχους να αυξήσουν σημαντικά τις αμυντικές δαπάνες
- Γιαννακόπουλος σε Βρούτση: Δεν κάθομαι στο ίδιο τραπέζι με τους Αγγελόπουλους
