• Business

    Απαγορευμένα τα λιμάνια της Αυστραλίας για πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής


    Απαγορευμένα” θα είναι τους επόμενους έξι μήνες τα λιμάνια της Αυστραλίας για ένα πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας, όπου διαπιστώθηκε σειρά προβλημάτων, μετά από καταγγελία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF).

    Πρόκειται για το πλοίο Rena (χωρητικότητας 81.700 dwt, κατασκευής 2011) της ναυτιλιακής Trojan Maritime, όπου σύμφωνα με την καταγγελία της ITF οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι, με τη συνολική οφειλή να ανέρχεται σε 53.000 δολάρια στα τέλη του Ιουνίου.

    Στις 6 Ιουλίου το πλοίο έδεσε στο λιμάνι του Κουίνσλαντ, όπου υποβλήθηκε σε έλεγχο, από τον οποίο προέκυψαν διάφορα προβλήματα, όπως ελαττωματική γεννήτρια και ελλείψεις στο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας του πλοίου.

    Το Rena παρέμεινε δεμένο μέχρι τις 3 Αυγούστου, όταν και επιβεβαιώθηκε ότι είχαν καταβληθεί οι οφειλές στο πλήρωμα του πλοίου, και οι αυστραλιανές αρχές του απαγόρευσαν να δέσει σε λιμάνια της χώρας για έξι μήνες, δηλαδή έως τις 3 Φεβρουαρίου του 2018. Αν επιστρέψει και κρατηθεί και πάλι για αντίστοιχα σοβαρά προβλήματα, μπορεί η απαγόρευση να επιμηκυνθεί για ακόμα 12 μήνες.

    Η αποτυχία του υπεύθυνου του πλοίου να διασφαλίσει ότι η διαχείριση του πλοίου είναι αποτελεσματική, σε συνδυασμό με τα επανειλημμένα προβλήματα με τον Κώδικα Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας και τη Σύμβαση Εργαζομένων στη Ναυτιλία, είναι μία ξεκάθαρη ένδειξη ότι το πλοίο δεν πληροί τις ελάχιστες απαραίτητες προδιαγραφές”, δήλωσε ο Allan Schwartz, γενικός διευθυντής επιχειρήσεων της AMSA (Αυστραλιανή Αρχή Ναυτιλιακής Ασφάλειας), σύμφωνα με το TradeWinds. “Ο χρόνος που χρειάστηκε για να διορθωθούν τα εκκρεμή ζητήματα, ειδικά σε ό,τι αφορά την ευημερία του πληρώματος, είναι εντελώς απαράδεκτος”, πρόσθεσε.

    Το πλοίο είχε κρατηθεί εξάλλου από την AMSA τον Φεβρουάριο στην Αδελαΐδα για μία σειρά προβλημάτων, μεταξύ των οποίων η παραβίαση του ωραρίου των εργαζομένων, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2015 η αμερικανική ακτοφυλακή είχε διαπιστώσει πολλά ελλείμματα στον τομέα της ασφάλειας.

    ΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Η νέα του στρατηγική – Όλες οι εξελίξεις

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Πώς με μια στρατηγική κίνηση απέκτησε ποσοστό στη ναυτιλιακή της Α. Φράγκου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι τέσσερις ελληνικές εταιρείες που πούλησαν πλοία supramax σε εξαιρετικές τιμές



    ΣΧΟΛΙΑ