• Ναυτιλία

    Γιάννης και Μιχάλης Χανδρής: Η Chandris Hellas πούλησε τέσσερα φορτηγά πλοία

    • Ερριέτα Κομνηνού
    Γιάννης Χανδρής ναυτιλία

    Γιάννης Χανδρής, εφοπλιστής Chandris Hellas


    Στην πώληση τεσσάρων πλοίων της σε Κινέζους αγοραστές προχώρησε η ναυτιλιακή Chandris Hellas, των εφοπλιστών Γιάννη και Μιχάλη Χανδρή.

    Πρόκειται για τέσσερα supramax τα οποία η εταιρεία είχε αγοράσει το Μάρτιο 2016, σε μία περίοδο κατά την οποία η αγορά φορτηγών πλοίων βρίσκονταν σε ύφεση.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Golden Destiny αναφέρει ότι τα bulker πουλήθηκαν όλα μαζί αλλά δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή της συναλλαγής. Πρόκειται για τα Serene Lydia και Serene Susannah, που κατασκευάστηκαν το 2010 και τα Serene Jessica και Serene Juniper (κατασκευής 2011), όλα χωρητικότητας 57,000 dwt.

    Tα πλοία διαχειρίζεται η εταιρεία ξηρού φορτίου της Chandris, Century Bulk Carriers, η οποία ιδρύθηκε πέρυσι.

    Η αρχική τους παραγγελία είχε γίνει από τη ναυτιλιακή Τrojan Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Νοτιά, το 2007 και το 2008, όταν η ναυτιλιακή αγορά γνώριζε άνθηση και το κόστος του είχε ανέλθει στα 40 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, το 2016 η Chandris Hellas τα απέκτησε σε συμφέρουσα τιμή λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε τότε η Τrojan.

    Σύμφωνα με τη VesselsValue η αξία των τεσσάρων πλοίων διαμορφώνεται σήμερα στα 36 εκατ. δολάρια, αλλά πηγές αναφέρουν ότι η Chandris πέτυχε υψηλότερη τιμή πώλησης, άνω των 45 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι λίγο πριν εκπνεύσει το 2019 και συγκεκριμένα τον περασμένο Δεκέμβριο, οι Γιάννης και Μιχάλης Χανδρής, προχώρησαν στην απόκτηση τριών μεταχειρισμένων πλοίων. Συγκεκριμένα, εξαγόρασαν δύο τάνκερ τύπου MR και ένα supramax, τα οποία ανήκαν στο στόλο της Gestioni Armatoriali, της ιταλικής ναυτιλιακής που προχώρησε σε αναδιάρθρωση λόγω χρεών πέρυσι.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 51.400-dwt τάνκερ Mare di Venezia (κατασκευής 2008) και το αδελφό πλοίο Mare di Genova (κατασκευής 2009), τα οποία περιλαμβάνονται πλέον στο στόλο της Chandris, με τις ονομασίες Aegea και Aktea, αντίστοιχα.

    Το τρίτο πλοίο της Gestioni που πέρασε στην κατοχή της Chandris είναι το χωρητικότητας 57,200-dwt και κατασκευής 2010 φορτηγό πλοίο Pannonia G (μετονομάστηκε σε Serene Theodora). Μάλιστα, το συγκεκριμένο supramax έχει περάσει στο στόλο της Century Bulk Carriers Management.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ