• Business

    Νέο “χτύπημα” στη Folli Follie: Προς «νέα στέγη» τα διεθνή σήματα – Οι υποψήφιοι μνηστήρες

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος. Folli Follie


    Σε αναζήτηση «νέας στέγης» φέρονται να βρίσκονται οι διεθνείς οίκοι μόδας που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της Folli Follie. Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί από αυτούς ξεκίνησαν επαφές με διάφορες εταιρείες που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την αντιπροσώπευσή τους σε επίπεδο χονδρικής επί ελληνικούς εδάφους. Φήμες θέλουν ανάμεσα στους μνηστήρες να βρίσκονται ο όμιλος Σαράντης, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ραγδαίας ανάπτυξης (προχθές ανακοίνωσε την συνεργασία με την Wella)  ενώ δεν αποκλείεται στην συνέχεια στο παιχνίδι της διεκδίκησης να μπουν και νέοι παίκτες. Ειδικά μετά τις δραματικές πρωινές εξελίξεις και την παραίτηση του Δημήτρη και της Καίτης Κουτσολιούτσου απο την διοίκηση, η υπόθεση καθίσταται περισσότερο “εκρηκτική”. 

    Θα ξεμείνει απο ρευστό

    Με τον τρόπο αυτό, επιχειρούν να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη συνέχιση της παρουσίας τους στην ελληνική αγορά, καθώς και αυτοί όπως και η πλειονότητα της αγοράς προεξοφλούν πως σύντομα η Folli Follie δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις. Μπορεί μέχρι πρόσφατα να ήταν εντάξει στις πληρωμές της, ωστόσο μοιραία κάποια στιγμή θα ξεμείνει από ρευστό και θα αναγκαστούν να καταγγείλουν τα συμβόλαια που έχουν μαζί της, παρότι είναι πιθανό αυτά να διέπονται από ισχυρές ρήτρες. 

    Ήδη, ο άλλοτε πανίσχυρος όμιλος αναγκάζεται να πληρώνει τις μετρητοίς καθώς κανείς πλέον δεν είναι διατεθειμένος να του παράσχει πίστωση, ειδικά μετά και την απόφαση των διεθνών εταιρειών ασφάλισης πιστώσεων να άρουν την κάλυψη στις συναλλαγές της. «Ήταν κάτι που θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα από την στιγμή που ξέσπασε το σκάνδαλο με την οικογένεια Κουτσολιούτσου», σημειώνουν άνθρωποι που παρακολουθούν από κοντά την υπόθεση. 

    Δεν είναι ότι τυχαίο ότι πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε σε εκπτώσεις- μαμούθ έως και 80% σε μια σειρά από καλλυντικά και κρέμες, προκειμένου να τονώσει την ρευστότητά της. Τον αγώνα που δίνει για άντληση ρευστότητας αποκάλυψαν και στελέχη της διοίκησης κατά την πρόσφατη συζήτηση του αιτήματος προστασίας από τους πιστωτές του στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Όπως είπαν ο όμιλος ξοδεύει 15 εκατ. ευρώ μηνιαίως, προκειμένου να ανταποκριθεί στην απαίτηση των προμηθευτών για προπληρωμές.  

    Η «ταμπακιέρα»

    Να σημειωθεί πως ανάμεσα στους διεθνείς οίκους μόδας και καλλυντικών που αντιπροσωπεύει η Folli Follie είναι η Nike, η Juicy Couture, τα αρώματα του ομίλου Coty, η ιαπωνική φίρμα Shiseido, η Max Factor, η σειρά καλλυντικών Dolce&Gabanna

    Στο χαρτοφυλάκιό της βρίσκονται επίσης μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, τις οποίες διανέμει χονδρικώς σε πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία. 



    ΣΧΟΛΙΑ