• Business

    Αγγελική Φράγκου: Αγωνία για το μέλλον της Hanjin Shipping – Στον αέρα οι ναυλώσεις τριών πλοίων της

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc


    «Πονοκέφαλο» προκαλεί στην Navios (Αγγελική Φράγκου) το αίτημα της νοτιοκορεατικής Hanjin Shipping για υπαγωγή σε καθεστώς εκκαθάρισης, καθώς η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία είναι μεταξύ αυτών που έχουν ναυλώσει πλοία στη Hanjin Shipping, και πλέον οι συμφωνίες αυτές βρίσκονται «στον αέρα».

    Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία Banchero Costa, η Hanjin Shipping έχει ναυλώσει από την Navios συνολικά τρία bulkers τύπου capesize, τα χωρητικότητας 180.000 dwt Navios Buena Ventura, Navios Etoile και Navios Luz. Το ένα από αυτά (Etoile) ανήκει στην Navios Maritime Holdings, ενώ τα άλλα δύο στη θυγατρική της, Navios Maritime Partners.

    Πάντως, κατά τη μεταβίβαση των Navios Buena Ventura και Navios Luz στη θυγατρική της, η Navios Maritime Holdings είχε ανακοινώσει πως οι ναυλώσεις των δύο πλοίων είναι ασφαλισμένες από ασφαλιστική εταιρεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση με αξιολόγηση «ΑΑ+».

    αγγελικη φραγκου
    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc

    Πώς θα επηρεάσει αυτή η κατάσταση την Navios; Ο αναλυτής Jonathan Chappell της Evercore πιστεύει ότι ακόμα και στην χειρότερη περίπτωση, οι επιπτώσεις για τη Navios Partners δεν θα είναι και «τόσο σημαντικές». Ειδικότερα, όπως είχε δηλώσει ο Chappell στο TradeWinds, «αν η Hanjin κάνει αίτηση για πτώχευση και ξεκινήσει να χρεοκοπεί σε όλα τα ναυλοσύμφωνα, τότε προφανώς οι επιπτώσεις για τη Navios Partners θα είναι μεγαλύτερες από ό,τι προβλέπεται σήμερα. Θα είναι μεν επίπονες, αλλά θα κρατήσουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα».

    Δεν είναι μόνο η Navios: Ποιοι άλλοι επηρεάζονται

    Όμως η Navios δεν είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που αγωνιά για το μέλλον της Hanjin Shipping, καθώς και η Kyla Shipping έχει ναυλώσει στην κορεατική εταιρεία τρία bulkers (δύο panamax και ένα capesize). Πρόκειται για το χωρητικότητας 180.000 dwt Captain Vangelis L (έτος κατασκευής 2009), το 81.365 dwt Aphrodite L (έτος κατασκευής 2011) και το 81.259 dwt Odysseas L (έτος κατασκευής 2013).

    Επίσης, η Danaos Shipping του Γιάννη Κούστα έχει ναυλώσει 8 πλοία στη Hanjin Shipping. Μάλιστα, η Hanjin Shipping είχε πρόσφατα γνωστοποιήσει ότι βρίσκεται σε επαφές με τη Danaos Shipping με αντικείμενο τη μείωση των ναύλων των πλοίων που έχει ναυλώσει από την τελευταία. Ο κ. Κούστας είχε δηλώσει σχετικά με τις διαπραγματεύσεις με τη Hanjin ότι «δεν μπορούμε να υπολογίσουμε το πότε και το τι είδους λύση θα βρεθεί».

    γιαννης κουστας
    Γιάννης Κούστας, εφοπλιστής Danaos Shipping

    Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και αρκετές ιαπωνικές εταιρείες με πλοία ναυλωμένα στην Hanjin, όπως οι Daiichi Chuo, Mitsubishi Corp και MC Shipping, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για πλοία μικρότερου μεγέθους και όχι παραπάνω από ένα ανά εταιρεία, με εξαίρεση την Kumiai Senpaku, για την οποία διακυβεύεται η ναύλωση του χωρητικότητας 180.000 dwt bulker της, Hanjin Matsuyama.

    Εκτεθειμένη στην νοτιοκορεατική εταιρεία είναι και η γερμανική C P Offen, που έχει ναυλώσει στην Hanjin Shipping δύο capesizes, τα χωρητικότητας 180.000 dwt CPO America και CPO Asia.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/polemos-fonto-ti-chreokopia-tis-hanjin-pii-ellines-efoplistes-zimiononte-ke-pii-epofelounte/71448



    ΣΧΟΛΙΑ