• Business

    Μιτζάλης (ΑΒΑΞ): Αν κάποιος θέλει την έγκαιρη και ποιοτική ολοκλήρωση ενός έργου, αυτός είναι ο ίδιος ο ανάδοχος

    Κωνσταντίνος Μιτζάλης, ΑΒΑΞ

    Κωνσταντίνος Μιτζάλης, ΑΒΑΞ


    Η πολυετής παρουσία της εταιρίας στα μεγάλα έργα υποδομής της Στερεάς Ελλάδας και ειδικά η έναρξη των εργασιών στον οδικό άξονα «Μπράλος-Άμφισσα» βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνου Μιτζάλη στο Φόρουμ των Θερμοπυλών.

    Παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρα, του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φ. Σπανού και του δημάρχου Λαμιέων Π. Παπαϊωάννου, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου AVAX επισήμανε ότι το έργο «Μπράλος-Άμφισσα» ξεκίνησε και θα ενισχύσει κατά την κατασκευή του την τοπική κοινωνία. Όταν δε ολοκληρωθεί, θα αναδείξει ακόμα περισσότερο τον ρόλο της Φθιώτιδας ως κόμβου σύνδεσης της Δυτικής με την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα.

    «Η άποψή μου είναι ότι αν κάποιος θέλει την έγκαιρη και ποιοτική ολοκλήρωση ενός έργου, αυτός είναι ο ίδιος ο ανάδοχος. Αυτή είναι η νοοτροπία που διέπει τη λειτουργία μας και μας έχει καθιερώσει στην ελληνική και διεθνή αγορά για την αξιοπιστία μας» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου AVAX.

    Πρόσθεσε ότι και σε αυτή τη συγκυρία «θα ανταποκριθούμε στις συμβατικές μας υποχρεώσεις, ώστε να ανταποκριθούμε από την πλευρά μας στο τεράστιο έργο που παρήγε και παράγει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με φορείς και συναρμόδια υπουργεία».

    Καταλήγοντας, ο κ. Μιτζάλης σημείωσε: «Ο όμιλος AVAX διαθέτει εμπειρία δεκαετιών σε περίπλοκα και εμβληματικά έργα κατασκευής και κάθε είδους υποδομής. Για αυτό και αισθανόμαστε ασφαλείς απέναντι σε κάθε πρόκληση. Έχουμε κατασκευάσει εκατοντάδες χιλιόμετρα δικτύου εθνικής οδού στον ΠΑΘΕ, την Εγνατία και την Ολυμπία Οδό, σήραγγες μεγάλου μήκους στην Ελλάδα και το εξωτερικό και πολλές άλλες υποδομές.

    Άλλωστε, αυτή την περίοδο ο όμιλος AVAX υλοποιεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που έρχεται σε συνέχεια της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, που παραδώσαμε εν μέσω πανδημίας.

    Παράλληλα κατασκευάζουμε τα τρία καινοτόμα νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Θεσσαλονίκη, την Κομοτηνή και τη Σπάρτη, 22 χιλιόμετρα του νέου οδικού άξονα Πάτρας Πύργου, τη νέα περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, τον σταθμό παραγωγής ενέργειας στην περιοχή Ντέβα στη Ρουμανία, έργα υποδομής στο Ελληνικό, όπως η υπογειοποίηση της Παραλιακής, καθώς και εκατοντάδες χιλιόμετρα δικτύων μεταφοράς φυσικού αερίου χαμηλής, μέσης και υψηλής πίεσης.

    Ενώ πριν από λίγες μέρες οριστήκαμε προσωρινός ανάδοχος και στον οδικό άξονα Γιάννενα – Κακκαβιά. Συνολικά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων μας ξεπερνά τα 3 δισ. και όλα τα έργα που έχουν συμβασιοποιηθεί εκτελούνται».

    Διαβάστε επίσης:

    Χρήστος Σταϊκούρας: 16 έργα που ενισχύουν την αναπτυξιακή δυναμική της Φθιώτιδας

    Γραμμή 4: Κίνδυνος για καθυστέρηση δύο ετών – Πού «κολλάει» η προσφυγή Πατέρα

    Chris Habachy: Ο Έλληνας που «πήγε» τη Γη στη Σελήνη μιλάει στο Mononews



    ΣΧΟΛΙΑ