ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Meta Platforms ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, χωρίς ωστόσο να ενθουσιάσει τους επενδυτές, καθώς οι ζημιές στον τομέα του metaverse συνεχίζουν να προβληματίζουν.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 51,24 δισεκατομμύρια δολάρια, υψηλότερα από την εκτίμηση των 49,41 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή (EPS) ανήλθαν σε 7,25 δολάρια, ξεπερνώντας την εκτίμηση των 6,69 δολαρίων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου ύψους 2,71 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία περιελάμβαναν μια εφάπαξ, μη μετρητά, χρέωση φόρου εισοδήματος ύψους 15,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων λόγω της εφαρμογής του φορολογικού νομοσχεδίου που ψηφίστηκε σε νόμο τον Ιούλιο, ανέφερε η Meta. Χωρίς τη λογιστική χρέωση, ο Meta δήλωσε ότι τα καθαρά κέρδη θα είχαν αυξηθεί κατά 19% στα 18,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Meta Platforms Inc. δήλωσε ότι αναμένει σημαντική αύξηση των συνολικών εξόδων το 2026 και θα συνεχίσει να επενδύει σε ιστορικά επίπεδα στην τεχνητή νοημοσύνη.
Κοιτάζοντας πέρα από το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει «σημαντική μείωση» στις πληρωμές ομοσπονδιακού φόρου μετρητών στις ΗΠΑ για το 2025 και τα επόμενα χρόνια λόγω του νέου νόμου.
Η Meta χρησιμοποίησε τα κέρδη από τον διαφημιστικό κλάδο για να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της για την Τεχνητή Νοημοσύνη, οδηγώντας σε κάποια ανησυχία μεταξύ των επενδυτών που περίμεναν να δουν πόσες πωλήσεις του τριμήνου των γιορτών θα βοηθούσαν στην αντιστάθμιση μέρους αυτών των δαπανών. Ενώ η Meta υποστήριξε ότι οι επενδύσεις της στην Τεχνητή Νοημοσύνη αποδίδουν τώρα, βοηθώντας την εταιρεία να στοχεύσει καλύτερα τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο, μια σημαντική επιβράδυνση στις πωλήσεις διαφημίσεων μπορεί να μειώσει τον ενθουσιασμό των επενδυτών για το μακροπρόθεσμο όραμα του Διευθύνοντος Συμβούλου Mark Zuckerberg για την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η Reality Labs, η μονάδα που αναπτύσσει τα VR headsets Quest και τα AI γυαλιά Ray-Ban και Oakley σε συνεργασία με την EssilorLuxottica, κατέγραψε λειτουργική ζημία 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παράλληλα με έσοδα 470 εκατομμυρίων δολαρίων, καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για ζημία 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα 316 εκατομμυρίων δολαρίων. Από το 2020, η Reality Labs έχει συσσωρεύσει συνολικές ζημίες άνω των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δείχνοντας το υψηλό κόστος ανάπτυξης VR, AR και άλλου καταναλωτικού εξοπλισμού.
Ο CEO Mark Zuckerberg παρουσίασε τον Σεπτέμβριο τα Meta Ray-Ban Display glasses, τα πρώτα καταναλωτικά γυαλιά AI με ενσωματωμένη οθόνη και συνοδευτικό βραχιολάκι με νευροτεχνολογία, τιμής 799 δολαρίων. Η EssilorLuxottica ανέφερε ότι αυτά τα γυαλιά συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεών της στο τρίτο τρίμηνο, με τον CFO Stefano Grassi να τονίζει την ενίσχυση από τα προϊόντα Ray-Ban Meta Wearables.
Με την αυξημένη ζήτηση για AI γυαλιά, η Meta φαίνεται να προσαρμόζει τη στρατηγική της στο metaverse. Ο Vishal Shah, υπεύθυνος για τις πρωτοβουλίες metaverse, μετακινήθηκε στη θέση αντιπροέδρου προϊόντων AI στη νέα μονάδα Superintelligence Labs της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη στροφή προς την τεχνητή νοημοσύνη. Παρά τις τεράστιες επενδύσεις, η εταιρεία συνεχίζει να δείχνει ισχυρή ανάπτυξη σε έσοδα και κερδοφορία, ενώ οι καινοτομίες σε VR και AI προσελκύουν το ενδιαφέρον της αγοράς.
Διαβάστε επίσης
Microsoft: Άνοδος εσόδων κατά 18% χάρη στην εκρηκτική αύξηση 40% του τομέα Cloud
Alphabet: Ισχυρά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο, στα 102,35 δισ. τα συνολικά έσοδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας
- O «σασμός» Μητσοτάκη – Δένδια στο Πεντάγωνο και τα κρυφά μηνύματα μιας καλοστημένης παράστασης
- Η (κατάφορα άδικη) αποβολή του Έσε του Ολυμπιακού στη Βαρκελώνη φέρνει «σεισμό» και αλλαγή κανονισμών!
- Alpha Bank: Ο Αντρέα Ορσέλ πήρε fit & proper για το 33% της τράπεζας – Θα πάει για δημόσια προσφορά η UniCredit;