Η Meta εισάγει επί πληρωμή διαφημίσεις στο WhatsApp, καθώς ο τεχνολογικός κολοσσός σκοπεύει να αξιοποιήσει εμπορικά την πιο δημοφιλή υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο.

Τη Δευτέρα, το WhatsApp, το οποίο μετρά 200 εκατομμύρια επιχειρήσεις ανάμεσα στους περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες του, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει τη νέα λειτουργία μέσα στους επόμενους μήνες.

1

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στην ενότητα Κατάσταση (Status) της εφαρμογής και θα είναι ορατές μέσω της καρτέλας Ενημερώσεις (Updates) στην αριστερή πλευρά της οθόνης, έτσι ώστε να παραμένουν ξεχωριστές από το πεδίο των συνομιλιών.

«Αυτό ήταν ένα αίτημα που είχαμε λάβει εδώ και πολύ καιρό από τις επιχειρήσεις», δήλωσε η Νικίλα Σρινιβασάν, αντιπρόεδρος του τομέα επιχειρηματικών μηνυμάτων του WhatsApp.

Οι Financial Times είχαν αναφέρει πρώτοι ότι η μητρική εταιρεία Meta συζητούσε το 2023 πώς να εισάγει ένα διαφημιστικό μοντέλο για το WhatsApp. Τότε, ο Γουίλ Κάθτσαρτ, επικεφαλής του WhatsApp, είχε δηλώσει ότι το ρεπορτάζ ήταν «ψευδές. Δεν κάνουμε κάτι τέτοιο.»

Πριν το WhatsApp εξαγοραστεί από το Facebook έναντι 19 δισ. δολαρίων το 2014, ο συνιδρυτής του, Μπράιν Άκτον, είχε κάνει σύνθημα της εταιρείας το: «Όχι διαφημίσεις! Όχι παιχνίδια! Όχι κόλπα!»

Η εταιρεία ανέφερε ότι η απόφαση να απομακρυνθεί από αυτή τη μακροχρόνια θέση οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον υπάρχει «χώρος» για διαφημίσεις που δεν θα παρεμβαίνουν στις προσωπικές συνομιλίες.

Διαβάστε επίσης:

ΕΤΑΔ: Παραδόθηκε το Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στον νέο μισθωτή

Το λιμάνι του Ηρακλείου υποδέχθηκε το Norwegian Viva στην παρθενική του προσέγγιση

Δίρφυς: Πρωτοβουλίες ενημέρωσης και εκπαίδευσης των νέων για την εμφιάλωση του νερού