• Business

    Meta: Αύξηση 11% στα έσοδα και ανοδικές προβλέψεις για το τρίτο τρίμηνο – Νέες ζημιές 3,7 δισ. δολάρια για το τμήμα του metaverse

    • NewsRoom
    Mark Zuckerberg, CEO Meta (Facebook)

    Mark Zuckerberg, CEO Meta (Facebook)


    Αύξηση 11% στα έσοδά της ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο η Meta, καθώς οι διαφημίσεις ανέκαμψαν. Παράλληλα,  η εταιρεία εξέδωσε μια ανοδική πρόβλεψη πωλήσεων για το τρίτο τρίμηνο.

    Ειδικότερα, τα κέρδη της Meta διαμορφώθηκαν σε  2,98 δολάρια ανά μετοχή, με τους οικονομολόγους στην Refinitiv να αναμένουν 2,91 δολάρια ανά μετοχή. Τα έσοδά της διαμορφώθηκαν σε 32 δισ.  δολάρια, έναντι πρόβλεψης για 31,12 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Οι καθημερινοί Ενεργοί Χρήστες (DAU) στις πλατφόρμες της διαμορφώθηκαν στα 2,06 δισ. έναντι εκτιμήσεων στο StreetAccount για 2,04 δισεκατομμύρια.

    Οι μηνιαίοι Ενεργοί Χρήστες (MAU) διαμορφώθηκαν στα 3,03 δισ. έναντι εκτιμήσεων για 3 δισ. ενώ ο μέσος όρος εσόδων ανά χρήστη (ARPU) στα  10,63 δολάρια έναντι εκτίμησης για 10,22 δολάρια.

    Η εταιρεία είπε ότι τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο θα είναι 32 έως 34,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση πριν από την έκθεση ανέμεναν πωλήσεις 31,3 δισ.  δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με το Refinitiv. Αυτό υποδηλώνει ανάπτυξη τουλάχιστον 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

    Είναι η πρώτη φορά που η Meta ανέφερε διψήφια ανάπτυξη από το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

    Πριν από το πρώτο τρίμηνο, τα έσοδα είχαν μειωθεί για τρεις συνεχόμενες περιόδους, καθώς η εταιρεία αντιμετώπιζε το πλήγμα που προκάλεσε μια αναβάθμιση απορρήτου στο iOS της Apple και η οποία περιόριζε τη δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης στα iPhone. Οι επενδυτές αναμένοντας ανάκαμψη στην αγορά διαφημίσεων και καλύτερη κερδοφορία μετά τις μαζικές απολύσεις της εταιρείας.

    «Περάσαμε ένα καλό τρίμηνο», δήλωσε ο Mark Zuckerberg. «Συνεχίζουμε να βλέπουμε ισχυρή αφοσίωση στις εφαρμογές μας και έχουμε τον πιο συναρπαστικό οδικό χάρτη που έχω δει εδώ και καιρό με το Llama 2, τα Threads, τα Reels, τα νέα προϊόντα AI στα σκαριά και την κυκλοφορία του Quest 3 αυτό το φθινόπωρο».

    Η Meta ανέφερε  ότι το συνολικό κόστος και τα έξοδά της ήταν 22,61 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, αυξημένα κατά 10% σε ετήσια βάση από το προηγούμενο έτος κατά την ίδια περίοδο.

    Ο συνολικός αριθμός εργαζομένων για τον τιτάνα κοινωνικής δικτύωσης μειώθηκε κατά 14% από έτος σε έτος σε 71.469, με την εταιρεία να προσθέτει ότι «Περίπου οι μισοί από τους εργαζομένους που επηρεάστηκαν από τις απολύσεις του 2023 περιλαμβάνονται στον αναφερόμενο αριθμό προσωπικού μας στις 30 Ιουνίου 2023».

    Πάντως, η μονάδα Reality Labs της Meta, επιφορτισμένη με την ανάπτυξη του metaverse, απέφερε εσοδα 276 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο, ενώ κατέγραψε ζημιές 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Meta είπε ότι αυτές οι απώλειες θα συνεχίσουν να «αυξάνονται σημαντικά από έτος σε έτος λόγω των συνεχιζόμενων προσπαθειών ανάπτυξης προϊόντων στην επαυξημένη πραγματικότητα/εικονική πραγματικότητα και των επενδύσεων για περαιτέρω κλιμάκωση του οικοσυστήματος μας».

    Διαβάστε επίσης

    Threads: Το Instagram λανσάρει τον ανταγωνιστή του Twitter – Πότε ξεκινά

    Bloomberg: 852 δις δολάρια κέρδισαν οι super rich το α’ εξάμηνο του 2023

    Βρετανία: Απάτες 250 εκατ. ευρώ εις βάρος ανυποψίαστων χρηστών σε πλατφόρμες της Meta



    ΣΧΟΛΙΑ