ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε σύγκριση με την Gap και άλλους βασικούς άξονες του λιανικού εμπορίου των ΗΠΑ όπως η Abercrombie & Fitch, τόσο η εταιρεία H&M όσο και ο όμιλος Zara είναι συχνά λιγότερο ακριβά. Επίσης, προσφέρουν πιο μοντέρνες εμφανίσεις – παίρνοντας συχνά τις ιδέες τους κατ’ ευθείαν από την πασαρέλα των σχεδιαστών – και είναι πολύ πιο ευέλικτες σε σχέση με τις δυνατότητες παραγωγής τους.
Η εταιρεία επενδύσεων «Bernstein» υποδέχθηκε πρόσφατα την εταιρεία Zara ότι έχει «το καλύτερο επιχειρηματικό μοντέλο για ενδύματα», και μπορεί να σχεδιάσει, να παράγει και να παραδώσει ένα νέο στυλ σε μόλις πέντε εβδομάδες, και να ανανεώσει ένα υπάρχον στυλ που πουλάει πολύ, σε μόλις δύο εβδομάδες. Αυτή η ικανότητα σημαίνει ότι η εταιρεία Zara μπορεί να κάνει λιγότερα ρούχα εκ των προτέρων και να καλύψει τα καταστήματα ανάλογα με τη ζήτηση, ενώ η Gap μπορεί να μείνει με τα ράφια γεμάτα από απούλητα εμπορεύματα που αγόρασε στην αρχή της σεζόν.
Η Gap αισθάνεται τόση πίεση από τη fast fashion που τελικά προσπαθεί να ακολουθήσει το παράδειγμά τους. Ο Peck ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι η εταιρεία θα δοκίμαζε ένα νέο μοντέλο αγοράς της fast fashion, που θα μπορούσε να βοηθήσει την Gap να φέρει τα προϊόντα της στην αγορά πιο γρήγορα. Αλλά όπως έχουν σημειώσει οι ειδικοί της λιανικής πώλησης, αυτό θα λύσει μόνο ένα πρόβλημα. Η Gap πιθανότατα θα χρειαστεί να μειώσει τις τιμές και να κάνει πιο κομψά ρούχα – ή θα μπορούσε να μείνει κολλημένη στα βασικά, αλλά τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσει την εταιρεία Uniqlo, η οποία έχει έρθει σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με την Gap στις παγκόσμιες πωλήσεις.
Οι ετήσιες πωλήσεις της Uniqlo πλησιάζουν τις πωλήσεις της Gap.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alpha Bank: Στις 21 Μαΐου η Γενική Συνέλευση για το μέρισμα 70,26 εκατ. ευρώ
- Τι θα κάνει τώρα η μετοχή της Πειραιώς, η έξυπνη κίνηση Ψάλτη, τα νέα deals του Εξάρχου, το σοκ για τον Ευμορφίδη, το «ναυάγιο» του εφοπλιστή Οικονόμου, ο Δαγούμας και η πλατινομαλούσα νεαρά και η βάφτιση του JJC στο Capri
- Δριτσάνος (Schneider Electric): «Η Ελλάδα μπορεί να γίνει κόμβος δεδομένων» – Οι συνεργασίες, οι επενδύσεις και οι προκλήσεις
- Η ανακάλυψη που ανατρέπει τα πάντα και ποια μετοχή είναι η επιτομή της στρέβλωσης
