• Business

    Η μεγάλη επιστροφή: Ο Βίκτωρ Ρέστης κάνει comeback στα suezmax με διπλή παραγγελία

    Βίκτωρ Ρέστης

    Βίκτωρ Ρέστης, επικεφαλής Enterprises Shipping & Trading (EST)


    Έτοιμος για δυναμικό comeback στην αγορά των τάνκερ τύπου suezmax, δυόμισι χρόνια μετά την αποχώρησή του από τον τομέα αυτό, εμφανίζεται ο Έλληνας εφοπλιστής Βίκτωρ Ρέστης.

    Οι πληροφορίες της αγοράς θέλουν την Enterprises Shipping and Trading (συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη) να βρίσκεται σε συζητήσεις με ναυπηγεία, μεταξύ αυτών και τα Hyundai Heavy Industries (HHI), που έχουν το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών τάνκερ στον κόσμο, για την κατασκευή δύο νέων suezmax χωρητικότητας άνω των 150.000 dwt που θα παραδοθούν στις αρχές του 2018, σε τιμή που εκτιμάται ότι μπορεί να ξεπεράσει τα 110 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, για την ώρα δεν έχει υπογραφεί κάποιο μνημόνιο κατανόησης, και επομένως δεν υπάρχει καμία ολοκληρωμένη συμφωνία.

    Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την Clarkson Research Services, η τιμή για ένα νεότευκτο τάνκερ suezmax διαμορφώνεται σήμερα στα 56,5 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 63 εκατομμυρίων δολαρίων στα τέλη του 2015.

    Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες αυτές, θα πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη επεκτατική κίνηση του Βίκτωρα Ρέστη στον τομέα των τάνκερ από την αρχή της χρηματοπιστωτικής κρίσης, και θα σηματοδοτήσει την επιστροφή του στον τομέα των suezmax, τον οποίο εγκατέλειψε στις αρχές του 2014, όταν προχώρησε στην πώληση των «δίδυμων» Energy Sprinter και Energy Skier στην Nordic American Tankers έναντι 36,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.

    Σήμερα ο Βίκτωρας Ρέστης έχει στην κατοχή του 17 τάνκερ μεταφοράς προϊόντων υπό την Golden Energy Management (θυγατρική της Enterprises Shipping and Trading) και 21 bulkers, ενώ συμμετέχει και με έξι τάνκερ τύπου aframax στην κοινοπραξία Paramount Tankers, από κοινού με την AET.

    Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι όλα τα τάνκερ του Βίκτωρα Ρέστη αποκτήθηκαν ως νεότευκτα, με εξαίρεση δύο μικρά τάνκερ που αγοράστηκαν στην αγορά S&P το 2012.

    Υπενθυμίζεται εξάλλου ότι πρόσφατα τα ναυπηγεία HHI συμφώνησαν με μία άλλη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, την Almi Tankers, για την κατασκευή δύο τάνκερ τύπου VLCC, συνολικής αξίας 180 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/angeliki-fragkou-terastia-provlimata-gia-tin-ischira-kiria-tis-naftilias-olo-paraskinio/68231



    ΣΧΟΛΙΑ