ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την έγκρισή της να προχωρήσει από την ΓΕΚ Τέρνα, παραχωρησιούχο του αυτοκινητοδρόμου Ε65, ο βόρειος κλάδος, προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΕ εγκρίθηκε η δημόσια χρηματοδότηση για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Στερεάς Ελλάδας (E65) όπως επίσης και η υποστήριξη που εκτιμάται σε 38 εκατ. ευρώ για την κάλυψη των εξόδων λειτουργίας και συντήρησης του τμήματος, σε περίπτωση που τα έσοδα από διόδια δεν επαρκούν.
Η Επιτροπή έκρινε ότι με τον τρόπο αυτό θα ολοκληρωθεί το έργο αυτό, τμήμα του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου, «χωρίς να προκαλούνται αδικαιολόγητες στρεβλώσεις του ανταγωνισμού».
Θα ακολουθήσει η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο της τροποποίησης της σύμβασης και στη συνέχεια από τη Βουλή ώστε το έργο να ξεκινήσει.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 μήκους 180 χιλιομέτρων συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ) με τον αυτοκινητόδρομο Εγνατία. Έχει κατασκευαστεί το μεσαίο τμήμα του, ενώ βρίσκεται υπό κατασκευή το νότιο.
Με το έργο αυτό το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του ομίλου ΓΕΚ Τέρνα ξεπερνά τα 2 δις. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Με €4 εκατ. στην αύξηση κεφαλαίου της Optima Bank
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ηλεκτρικό ρέυμα: Τι φέρνουν οι αρνητικές τιμές στην αγορά ενέργειας
- Loulis Food: Γιατί επενδύει στην Kenfood
- Τι συμβαίνει στον Σκάι, το deal Ευαγγελάτου – Τατιάνας, λιγότερος Πορτοσάλτε, τι θα κάνει η Μενεγάκη, αλλαγές στα κανάλια
- Γουόρεν Μπάφετ : Τι θα κάνει με τα 334 δισ. δολάρια μετρητά; Άραγε περιμένει την «τέλεια καταιγίδα» για να κινηθεί;
