• Business

    LVMH: Στο 3% η αύξηση των πωλήσεων για το α’ τρίμηνο – Πιέσεις στον κολοσσό πολυτελείας

    • NewsRoom

    Bernard Arnault, Πρόεδρος LVMH


    Επιβράδυνση καταγράφει στον ρυθμό πωλήσεων ο γαλλικός κολοσσός πολυτέλειας LVMH για το α’ τρίμηνο του 2024.

    Ο μεγαλύτερο όμιλος στον κλάδο παρουσίασε αποτελέσματα που αντιστοιχούσαν στις εκτιμήσεις των αναλυτών, αν και η σύγκριση με την αύξηση των πωλήσεων κατά 18% ένα χρόνο πριν, κατέδειξε την μείωση στη ζήτηση που αντιμετωπίζει η LVMH.

    Οι  συνολικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο αυξήθηκαν στα 20,69 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH, το οποίο περιλαμβάνει τις Louis Vuitton και Dior αυξήθηκαν κατά 2%.

    Πρόκειται για το τμήμα που περιλαμβάνει από τις μικρές τσάντες Lady Dior με τιμή 5.400 ευρώ έως τις ευρύχωρες τσάντες Louis Vuitton Speedy με τιμή 10.000 ευρώ. Το προηγούμενο έτος, οι συνολικές πωλήσεις στις πολυτελείς τσάντες της LVMH αυξήθηκαν κατά 9%.

    Ο ρυθμός ανάπτυξης για το πρώτο τρίμηνο ήταν ο βραδύτερος από το 2016 – εξαιρουμένου του 2020, όταν τα λουκέτα του Covid-19 έκλεισαν τις οικονομίες παγκοσμίως.

    Ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Jean-Jacques Guiony δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η LVMH είναι «αρκετά ικανοποιημένη», με τη ζήτηση που καταγράφεται από την Κίνα.

    Ανέφερε επίσης ότι οι πωλήσεις σε Κινέζους πελάτες αυξήθηκαν κατά περίπου 10%, καθώς συνεχίζουν τα ταξίδια, ιδίως στην Ιαπωνία και σε κάποιο βαθμό στην Ευρώπη.

    Η LVMH, ένας όμιλος που καλύπτει τα οινοπνευματώδη ποτά, τα κοσμήματα, τα καλλυντικά και τη μόδα, ο οποίος θεωρείται καμπανάκι για την ευρύτερη βιομηχανία ειδών πολυτελείας, δεν δίνει ανάλυση για τις μάρκες της.

    Τον περασμένο μήνα, η Kering προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις στο κορυφαίο brand της, τη Gucci, θα καταγράψουν μείωση έως και 20%. Το μεγαλύτερο πλήγμα στη ζήτηση προκύπτει από τους Κινέζους, οι οποίοι έχουν περιορίσει τις δαπάνες σε ακριβά αγαθά, εξαιτίας της αυξανόμενης ανεργίας και της πτώσης των ακινήτων.

    Διαβάστε επίσης:

    Citi για Hermes: Πώς μπορεί να ξεπεράσει σε τζίρο τη Louis Vuitton

    LVMH, Prada, Gucci: Επενδύσεις-μαμούθ $9 δισ. για ένα ακίνητο στους πιο διάσημους εμπορικούς δρόμους

    Gucci: Πρώην μεγαλοστέλεχος των LVMH και Prada αναλαμβάνει τη θέση του αναπληρωτή CEO



    ΣΧΟΛΙΑ