• Business

    Low cost εταιρεία διέθεσε τα παπούτσια της σε κατάστημα Armani: Αυτό που συνέβη είναι απίστευτο!

    • NewsRoom


    Μια πρωτότυπη ιδέα μάρκετινγκ υλοποίησε η Payless, αμερικανική εταιρεία φθηνών γυναικείων, αντρικών και παιδικών παπουτσιών, αποδεικνύοντας πως για τους καταναλωτές της Αμερικής αυτό που μετράει περισσότερο είναι το… περιτύλιγμα παρά το ίδιο το δώρο.

    Επί της ουσίας επρόκειτο για μία φάρσα που τελικά απεδείχθη μεγάλο κοινωνικό πείραμα αποδεικνύοντας πως τοποθετώντας ένα προσιτό παπούτσι σε προθήκες ακριβότερων καταστημάτων , τότε οι πολίτες είναι διατεθειμένοι να το αγοράσουν, ακόμη και εάν πρέπει να καταβάλλουν μια μικρή περιουσία προκειμένου να το αποκτήσουν.

    Η Payless τοποθέτησε σε ένα παλαιό κατάστημα Armani στην Καλιφόρνια γόβες 19,99 δολαρίων (17,5 ευρώ) και μπότες 39,99 δολαρίων (35 ευρώ). Η εταιρεία δεν άλλαξε τίποτε από τη διακόσμηση του πανάκριβου και luxury καταστήματος.

    Εν συνεχεία ζήτησε από VIP άτομα να παραστούν στα λαμπερά εγκαίνια της Palessi, όπως ονόμασε τη νέα μάρκα. Εκεί ζήτησε τη σημαντική γνώμη τους για τα παπούτσια της νέας φίρμας.

    Μην μπορώντας βέβαια οι ίδιοι να διακρίνουν πως ήταν τα ίδια παπούτσια της Payless που βρίσκονται σε κάθε εμπορικό κέντρο των ΗΠΑ, οι υψηλοί προσκεκλημένοι ήταν έτοιμοι να πληρώσουν εκατοντάδες δολάρια για μια τέτοια κομψή δημιουργία.

    Για την ιστορία, η Palessi κατάφερε να πουλήσει προϊόντα αξίας 3.000 δολαρίων σε λίγες μόνο ώρες ενώ ορισμένοι δεν αρνήθηκαν να πληρώσουν ακόμα και 640 δολάρια (560 ευρώ) για ένα φθηνό ζευγάρι.

    Η  Palessi ολοκλήρωσε τις συναλλαγές, αλλά δεν κράτησε τα λεφτά. Οι fashionistas πήραν τελικά τα χρήματά τους πίσω και δώρο το ζευγάρι των παπουτσιών που είχαν επιλέξει.

    Σύμφωνα με τον επικεφαλής της διαφημιστικής DCX Growth Accelerator που ανέλαβε το όλο εγχείρημα η εταιρεία «ήθελε να πιέσει τα όρια του κοινωνικού πειράματος σε νέα ακρότατα σημεία, προσπαθώντας ταυτοχρόνως να κάνει και ένα πολιτισμικό σχόλιο».

    Το σχέδιο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία ενώ τα exclusive διήμερα εγκαίνια με την πρόσκληση διαδραμάτισαν κι αυτά τον ρόλο τους καθώς οι 80 εκλεκτοί που κλήθηκαν να κρίνουν το εξέλαβαν ως τιμή για τους ίδιους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το «χρυσό» διαζύγιο του Acun Ilycali και ο απίστευτος όρος για να καταβάλει τη διατροφή!



    ΣΧΟΛΙΑ