• Business

    Κλουκίνας-Λάππας: Ικανοποιητικά αποτελέσματα παρά την πανδημία

    • NewsRoom
    Βιολέττα Λαππά

    Βιολέττα Λαππά,CEO & Αντιπρόεδρος Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας


    Ιδιαίτερα ικανοποιητικά χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα των λιανικών πωλήσεων η εταιρεία Ι.ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ-Ι.ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε., παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν τη φετινή περίοδο του Δεκεμβρίου 2020 – Ιανουαρίου 2021

    Μάλιστα, οι θετικές επιδόσεις της εταιρείας το διάστημα αυτό έρχονται να προστεθούν στα αντίστοιχα αποτελέσματα του διαστήματος Ιανουαρίου 2020 – Νοεμβρίου 2020, περίοδο κατά την οποία η εταιρεία κατάφερε να περιορίσει την απώλεια στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σε ποσοστό μόνο 8% συγκριτικά με το περσινό διάστημα, αναφέρει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση.

    Ειδικότερα:

    Μετά την κυβερνητική εντολή για επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων με τη μέθοδο του click away, στις 14 Δεκεμβρίου 2020 η εταιρεία εφάρμοσε το μέτρο με μεγάλη αποτελεσματικότητα και παράλληλα με τις πωλήσεις μέσω e-shop διατήρησε πολύ σημαντικό μέρος των πωλήσεων της εορταστικής περιόδου, συγκεκριμένα, το 76% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019, ποσοστό σημαντικά καλύτερο των αρχικών της προβλέψεων.

    Ο Ιανουάριος κινήθηκε ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων για την εταιρεία. Με δεδομένο ότι τα καταστήματα ξεκίνησαν την επαναλειτουργία τους από τις 18 Ιανουαρίου 2021 και παρά τις 12 μόνο μέρες λειτουργίας τους, ο πρώτος μήνας του 2021 για την εταιρεία έκλεισε με αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

    Από τις 30 Ιανουαρίου 2021 μέρος του δικτύου εξυπηρέτησε τους πελάτες με τη μέθοδο click in shop με κλείσιμο online ραντεβού ή τηλεφωνικά, καταφέρνοντας έτσι να ανταποκριθεί με επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις του δεύτερου lockdown.

    Ένα ακόμη βήμα – ορόσημο της εταιρείας προς την αναπτυξιακή της στρατηγική και την αύξηση των πωλήσεων της είναι το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Ρουμανία. Το mothercare.ro ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου 2020 σε μια χώρα που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εξοικείωση των καταναλωτών με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Έχοντας συμπληρώσει σχεδόν 3 μήνες λειτουργίας είναι το δεύτερο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας με δυναμική που πολύ σύντομα θα το κατατάξει πρώτο σε πωλήσεις στη Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω του e-shop οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση και στην διευρυμένη συλλογή της Ελληνικής αγοράς.

    H Διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την αισιοδοξία της ότι με την καθιέρωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος και έχοντας πλέον εμπειρία στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων με τη μέθοδο click away και click in shop θα καταφέρει να συγκρατήσει σημαντικό μέρος των πωλήσεων της κατά τη διάρκεια του πρώτου τρίμηνου του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

    Διαβάστε ακόμη:

    BriQ Properties: Επενδύει σε αυτοτελές κτίριο γραφείων στον Πειραιά-Στα €2,1 εκατ. το τίμημα

    Pipelife στο mononews: Τι λέει για το κλείσιμο του εργοστασίου στη Θήβα – Οι λόγοι που οδήγησαν στο «λουκέτο»

    Zoran Bogdanovic (Coca Cola ΗΒC): Γιατί «βλέπει» δυναμικό rebound– Τι λέει για CostaCoffee, τιμές & Ολυμπιακούς Αγώνες

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ