Ο διορισμός της από την ADMO Lifestyle Holding – την κοινοπραξία μεταξύ της Monterock International και της Alpha Dhabi Holding – σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το Nammos: αυτή της παγκόσμιας εξάπλωσης, της εμπειρικής αναγέννησης και της ουσιαστικής πολυτέλειας που σέβεται τον τόπο, τον πολιτισμό και τους ανθρώπους.

Από την Αυστραλία στην παγκόσμια σκηνή

Η Τέρνμπουλ ξεκίνησε την καριέρα της στην Αυστραλία, αλλά πολύ γρήγορα απέκτησε διεθνές αποτύπωμα. Κατείχε ηγετικές θέσεις σε μερικούς από τους ισχυρότερους ομίλους του χώρου της φιλοξενίας – Aman Resorts, Hyatt, InterContinental Hotels Group (IHG) – ενώ εργάστηκε και στον αεροπορικό κλάδο ως Chief Aviation Development Officer στο Perth Airport. Εκεί, σχεδίασε και υλοποίησε τη στρατηγική ανάπτυξης της δυτικής πύλης εισόδου της Αυστραλίας, ενισχύοντας την προσβασιμότητα της περιοχής προς την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

1

Το 2020 ανέλαβε καθήκοντα Executive Director στον οργανισμό Tourism Western Australia, με κύρια ευθύνη τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις διεθνείς αγορές, συνεργαζόμενη με αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικούς πράκτορες και θεσμικούς εταίρους. Το 2021, προήχθη σε Managing Director, αναλαμβάνοντας το τιμόνι του τουριστικού οργανισμού της Πολιτείας, οδηγώντας την περιοχή σε μια εντυπωσιακή τουριστική ανάκαμψη μετά την πανδημία, με ρεκόρ επισκεπτών και τουριστικών εσόδων.

Η ακαδημαϊκή της κατάρτιση περιλαμβάνει Executive MBA στη Διοίκηση Φιλοξενίας από το Nanyang Business School, ενώ έχει διακριθεί και ως μέλος του Australian Institute of Company Directors (GAICD). Η Τέρνμπουλ είναι ένας άνθρωπος με σαφές στρατηγικό όραμα και βαθιά κατανόηση του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού.

Κάρολιν Τέρνμπουλ (photo credit: Nammos Hotels)
Κάρολιν Τέρνμπουλ (photo credit: Nammos Hotels)

Καριέρα και επιδόσεις της Carolyn Turnbull

Από την Αυστραλία και με διεθνή καριέρα 20+ ετών, η Τέρνμπουλ έχει υπηρετήσει σε ηγετικές θέσεις σε brands όπως τα Aman Resorts, Hyatt και IHG  . Επιπλέον, ανέλαβε ως Chief Aviation Development Officer στο Perth Airport, ενισχύοντας στρατηγικά τη θέση του στη Δυτική Αυστραλία, προτού διοριστεί Διευθύνουσα Σύμβουλος του Tourism Western Australia το 2021  .

Κατά την παραμονή της στην ηγεσία του Tourism WA, συνέβαλε σε εκρηκτική αύξηση του τουριστικού τζίρου της πολιτείας πάνω από τα προ‑πανδημικά επίπεδα κατά 31% — φτάνοντας τα 17,7 δισ. AUD  .

Είναι κάτοχος Executive MBA στην Hospitality Management από το Nanyang Business School και εκπαιδευμένη από την Australian Institute of Company Directors (GAICD)  .

Η πρόκληση του Nammos: Παγκόσμια επέκταση με ελληνική ταυτότητα

Ο διορισμός της Κάρολιν Τέρνμπουλ  ως CEO της Nammos Hotels & Resorts συμπίπτει χρονικά με την πιο φιλόδοξη φάση ανάπτυξης του brand. Το εμβληματικό Nammos Hotel Mykonos, που βρίσκεται στη δεύτερη σεζόν λειτουργίας του στην Ψαρού και αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας, έχει ήδη θέσει τα πρότυπα της νέας αισθητικής: αρχιτεκτονική εναρμονισμένη με το κυκλαδίτικο τοπίο, διακριτική πολυτέλεια, και εμπειρίες σχεδιασμένες για τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες του πλανήτη.

Η Τέρνμπουλ δεν έρχεται απλώς να διαχειριστεί μια αλυσίδα ξενοδοχείων. Έρχεται να μεταμορφώσει ένα lifestyle concept – με αφετηρία τη Μύκονο – σε παγκόσμιο brand φιλοξενίας. Οι επόμενοι σταθμοί περιλαμβάνουν το Nammos Resort AMAALA, που θα ανοίξει στο πλαίσιο του mega-project Red Sea Global στη Σαουδική Αραβία, καθώς και resort στις Μαλδίβες, στο Αμπού Ντάμπι και σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Πρόκειται για μια επιθετική, αλλά απόλυτα στοχευμένη στρατηγική επέκτασης, που συνδυάζει το prestige του ονόματος Nammos με την παγκόσμια εμπειρία της Τέρνμπουλ.

Ένα όραμα φιλοξενίας με πολιτισμική ευαισθησία

Η φιλοσοφία της Κάρολιν Τέρνμπουλ  ξεπερνά τη διαχείριση. Είναι εμποτισμένη με έναν βαθύ σεβασμό για την αυθεντικότητα, τον τόπο και την εμπειρία. Όπως δήλωσε η ίδια:

«Είναι τιμή μου να οδηγήσω το Nammos σε αυτή τη συναρπαστική νέα φάση. Το όραμά μου είναι να αναδείξω περαιτέρω το brand δημιουργώντας εμπειρίες που τιμούν τον πολιτισμό, τους ανθρώπους και τον τόπο – εμπειρίες σχεδιασμένες να εμπνέουν χαρά και σύνδεση.»

Αυτή η δήλωση δεν είναι απλώς μια PR αναφορά. Είναι η ουσία της νέας στρατηγικής. Για την Τέρνμπουλ, η πολυτέλεια δεν είναι επιφάνεια. Είναι ουσία. Είναι συνέπεια, συναίσθημα, λεπτομέρεια. Είναι η δυνατότητα να ζήσεις κάτι αυθεντικό, μοναδικό και βαθιά ανθρώπινο – είτε βρίσκεσαι στην Ψαρού είτε σε ένα απομονωμένο νησί στις Μαλδίβες.

Η δυναμική συμμαχία πίσω από το brand

Καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παίζει και η υποστήριξη από την ADMO Lifestyle Holding, την κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της Monterock International και της Alpha Dhabi Holding, μιας από τις ισχυρότερες επενδυτικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής. Η ADMO προσφέρει τα απαραίτητα κεφάλαια, υποδομές και στρατηγική ευελιξία για να υλοποιηθεί το όραμα της Τέρνμπουλ χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα ή στην ταυτότητα.

Όπως ανέφερε και ο Πέτρος Στάθης, Πρόεδρος του Nammos και Αντιπρόεδρος της ADMO:

«Η Carolyn ενσαρκώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται σήμερα το Nammos: έμπνευση, πειθαρχία, διεθνή ματιά και εστίαση στην εμπειρία του επισκέπτη. Με την καθοδήγησή της, περνάμε στο επόμενο κεφάλαιο.»

Ένα ελληνικό brand, ένα παγκόσμιο αφήγημα

Αυτό που κάνει τη νέα εποχή της Nammos Hotels & Resorts τόσο ενδιαφέρουσα, είναι ότι πρόκειται για ένα ελληνικό brand που επαναπροσδιορίζει την παγκόσμια πολυτελή φιλοξενία. Και το κάνει όχι μιμούμενο, αλλά εμπνέοντας. Το όνομα «Nammos», που ξεκίνησε από την παραλία της Ψαρού ως beach restaurant, σήμερα μετατρέπεται σε ένα brand συνώνυμο της απόλυτης εμπειρίας ζωής. Και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Με την Κάρολιν Τέρνμπουλ  στο τιμόνι, το Nammos δεν επιχειρεί απλώς να χτίσει ξενοδοχεία. Επιχειρεί να δημιουργήσει προορισμούς. Εμπειρίες. Συνδέσεις. Να γράψει ένα αφήγημα που μιλά τη γλώσσα της πολυτέλειας, χωρίς να ξεχνά τη γλώσσα της αυθεντικότητας.

Και όπως όλα δείχνουν, το ταξίδι μόλις ξεκίνησε.

Διαβάστε επίσης :

Nammos Resort AMAALA: Πρεμιέρα στη Σαουδική Αραβία – Τι δήλωσε ο Πέτρος Στάθης

Nammos: Χρέη 2 εκατ. για το εστιατόριο στις Κάννες – Απλήρωτοι εργαζόμενοι και προμηθευτές

Μύκονος, Nammos και μόδα στο κύμα: Οι πλούσιοι, πλουσιότεροι