• Business

    Κακή χρονιά το 2016 για τη Louis Vuitton


    Ο παντοδύναμος όμιλος πολυτελών ειδών LVMH, στον οποίο ανήκει και ο οίκος Louis Vuitton μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι δεν πέτυχε τις προβλέψεις πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο καθώς οι τουρίστες σε περιοχές-κλειδιά όπως η Γαλλία και το Hong Kong, δεν πραγματοποίησαν τις αναμενόμενες αγορές.

    The_Crystals_Las_Vegas_3

    Το τμήμα πολυτελών ειδών και μόδας, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι οίκοι Dior και Louis Vuitton και πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων, παρέμεινε στάσιμο στη συγκεκριμένη περίοδο, αποτυγχάνοντας να πετύχει την προβλεπόμενη 2-3% ανάπτυξη.

    Το εν λόγω τμήμα είχε δει ανάπτυξη του 3% στα προηγούμενα τρίμηνα.

    «Η αμερικάνικη αγορά είναι δυνατή και η Ευρώπη βαδίζει καλά εκτός από τη Γαλλία, η οποία είδε και πτώση στον τουρισμό της», λέει ο όμιλος LVMH σε επίσημη δήλωσή του. «Οι ασιατικές αγορές ποικίλουν αλλά η Ιαπωνία συνεχίζει να προοδεύει».

    Ο όμιλος LVMH, που έχει κάτω από την ομπρέλα του περισσότερες από 60 φίρμες, συμπεριλαμβανομένων και του κονιάκ Hennessy και τα αρώματα Guerlain, έκανε πωλήσεις της τάξεως των 8,62 δις ευρώ, κάτω από την πρόβλεψη της Thomson Reuters των 8,72 δις ευρώ.

    4597436833

    «Συνολικά, δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο LVMH και το Τμήμα Πολυτελών Ειδών και Μόδας είναι τόσο μεγάλοι, που μπορεί κανείς να πει πως αποτελούν πληρεξούσιο του τομέα πολυτελών ειδών – ο τομέας γενικά έχει αρνητική πορεία», είπε ο Luca Solca, αναλυτής της Exane BNP Paribas.

    Την προηγούμενη βδομάδα, η Bain & Co προέβλεψε πως η αγορά πολυτελών ειδών θα φτάσει σε ιστορικό χαμηλό φέτος εξαιτίας των χαμηλών ροών τουρισμού στην Ευρώπη – γι’ αυτό ευθύνονται οι τρομοκρατικές επιθέσεις, οι περιορισμένες χρηματαγορές του Hong Kong, η χαμηλότερη ζήτηση στην Κίνα και η σχετικά μειωμένη αμερικάνικη αγορά των ΗΠΑ.

    Την Παρασκευή ο οίκος Prada σημείωσε πτώση 27% στο τρίμηνο, χτυπημένος κυρίως από τις ανιαρές πωλήσεις στην Κίνα που συμπορεύονται με την αργή οικονομική ανάπτυξη και του περιορισμού του ξοδέματος.

    bulgari-store

    Μια αναλαμπή πάντως παρουσίασε το Τμήμα Κοσμημάτων και Ρολογιών του LVMH, που και αυτό έχει δει περιορισμό στη ζήτηση στην Κίνα. Οι πωλήσεις πέτυχαν το 7%, σε σχέση με το 3% του περασμένου τριμήνου. Σε αυτό βοήθησε η επαναπροώθηση της Tag Heuer με το Connected Watch καθώς και η σταθερή ζήτηση για κοσμήματα Bulgari.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/stairway-to-court-gia-tous-led-zeppelin-video/37666

     



    ΣΧΟΛΙΑ