Αμοιβαία οφέλη σε COSMOTE και Protergia, αναμένεται να φέρει η νέα πρόταση στους καταναλωτές, για έκπτωση στην σταθερή τηλεφωνία COSMOTE με την επιλογή του Protergia Picasso.

Οι δύο εταιρείες  ένωσαν τις δυνάμεις τους και  παρουσιάζουν μια νέα πρόταση που συνδυάζει internet και ρεύμα με έκπτωση 5€ κάθε μήνα στον λογαριασμό σταθερής,   εφόσον ο πελάτης της Cosmote επιλέξει το πρόγραμμα Picasso της Protergia για δύο χρόνια. Οι δύο ισχυρές εταιρείες επιζητούν από τη συμμαχία αυτή να αυξήσουν τη ζήτηση και την εμπορευσιμότητα των προϊόντων τους, σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και ο πελάτης αναζητά λύσεις που το εξοικονομούν κόστη.

1

Με την κίνηση αυτή, από τη μια η protergia, στοχεύει στην προώθηση του προγράμματος Picasso που είναι το τελευταίο πρόγραμμα που έχει λανσάρει η εταιρεία, στη μεγάλη δεξαμενή 6,5 εκ. πελατών της Cosmote.

Από την άλλη για τον ΟΤΕ, το νέο πρόγραμμα είναι  ένας τρόπος να αυξήσει την πιστότητα των πελατών του, επιμηκύνοντας το χρόνο δέσμευσής τους, αλλά και να προσφέρει μαι έκπτωση, ώστε να κάνει πιο ελκυστικά τα προγράμματα σταθερής του.

Σημειώνεται ότι η Cosmote, ως significant market player και ρυθμιζόμενος παίκτης, δεν μπορεί να δώσει εκπτώσεις στη λιανική. Και καθώς οι τιμές που έχει δώσει στους ανταγωνιστές του στη χονδρική (τους άλλους δύο τηλεπικοινωνιακούς παρόχους) βασίζονται σε συγκεκριμένα κόστη, με βάση αυτά τα κόστη βγαίνουν και οι τιμές της, στη λιανική.  Δίνοντας όμως τη δυνατότητα στους πελάτες της να επιλέξουν το πρόγραμμα protergia picasso μπορεί να τους δώσει μια έκπτωση 5 ευρώ, κάνοντας πιο ανταγωνιστική την προσφορά της στην σταθερή τηλεφωνία.

Ταυτόχρονα ενισχύει το πρόγραμμα πιστότητας στο πλαίσιο του MagentaONE, κάνοντας πιο ελκυστικά τα προϊόντα της. Τα μέλη του MagentaONE,  συνδέουν τα προϊόντα της  COSMOTE TELEKOM με ενέργεια, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση, έξυπνο σπίτι. Το MagentaONE αποτελεί την «ομπρέλα» για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια σε όλους. Έτσι έμμεσα και η Protergia, προσφέρει στους μελλοντικούς πελάτες της τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τις προσφορές και τις εκπτώσεις του MagentaONE.

Τα οφέλη του Protergia Picasso

Με το Protergia Picasso ο καταναλωτής επιλέγει το ποσό που θα πληρώνει κάθε μήνα για το ρεύμα του, ανάλογα με τις ανάγκες του, μέσα από 9 διαφορετικά πακέτα, για έναν ολόκληρο χρόνο, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών χρεώσεων (ανταγωνιστικές και ρυθμιζόμενες).

O καταναλωτής επιλέγει το πακέτο που του ταιριάζει ανάλογα με το επίπεδο της ετήσιας κατανάλωσης (κάτω από ≈ 1.325 kWh/έτος έως ≈ 20.200 kWh/έτος) . Αν καταναλώσεις λιγότερο από το προβλεπόμενο στο πακέτο του, η διαφορά πιστώνεται στην εκκαθάριση στο τέλος της σύμβασης. Αν καταναλώσεις περισσότερο, υπάρχει ανοχή: για υπέρβαση της τάξης του έως και 5% της ετήσιας συμφωνημένης ποσότητας δεν χρεώνεσαι επιπλέον — δηλαδή αυτή η υπέρβαση “χαρίζεται”.

Σε περίπτωση που οι ανάγκες σου αλλάξουν (π.χ. από – έως περισσότερη ή λιγότερη κατανάλωση), μπορείς να ζητήσεις μεταφορά σε άλλο πακέτο Picasso, από τον επόμενο μήνα.

Πλεονέκτημα το picasso είναι η σταθερή χρέωση κάθε μήνα, ανεξάρτητα από τις διακυμάνσεις στην κατανάλωση.

Στα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης, έως περίπου 1.325 kWh ετησίως, το κόστος ορίζεται στα 29,99 ευρώ τον μήνα. Σταδιακά, όσο αυξάνεται η κατανάλωση, ανεβαίνει και το αντίστοιχο πάγιο: για παράδειγμα, έως 1.875 kWh το κόστος είναι 39,99 ευρώ, ενώ για περίπου 2.700 kWh φτάνει τα 54,99 ευρώ τον μήνα. Στη μεσαία κατηγορία, για κατανάλωση έως 3.550 kWh, η χρέωση είναι 69,99 ευρώ, και για έως 4.600 kWh φτάνει στα 89,99 ευρώ. Στα υψηλότερα επίπεδα, για κατανάλωση έως 6.000 kWh, το πάγιο διαμορφώνεται στα 139,99 ευρώ μηνιαίως.

Στο μηνιαίο πάγιο πακέτο περιλαμβάνει όλες τις χρεώσεις προμήθειας (η τιμή που πληρώνεις για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ) και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (π.χ. μεταφορά & διανομή, τα σχετικά τέλη δικτύου, κ.ά.) αλλά δεν περιλαμβάνει τις χρεώσεις υπέρ τρίτων (π.χ. δημοτικά τέλη, φόροι δημοτικοί, ΕΡΤ).

Ολοκληρωμένες λύσεις

«Η συνεργασία μας με την Protergia, που ξεκίνησε το 2016, περνά πλέον σε νέα φάση. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένες λύσεις για το νοικοκυριό και δημιουργούμε προστιθέμενη αξία. Θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε το portfolio των υπηρεσιών μας, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες κάθε πελάτη», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

«Η πολυετής στρατηγική συνεργασία μας με την COSMOTE TELEKOM εξελίσσεται και επεκτείνεται δυναμικά. Σήμερα, μέσα από τον συνδυασμό του MagentaONE με το Protergia Picasso, δίνουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία που ενώνει τηλεπικοινωνίες και ενέργεια. Στην Protergia καινοτομούμε και δημιουργούμε λύσεις που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες όλων των πελατών μας», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Βούζας, Executive Director, M Energy Customer Solutions, της METLEN.