• Business

    Είναι επίσημο: Η Βρετανία είναι πλέον η πιο φθηνή αγορά ειδών πολυτελείας στον κόσμο

    burberry


    Στον απόηχο της ψηφοφορίας στη Βρετανία για την αποχώρηση της από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία πιέζεται και από την πτώση της αξία της στερλίνας, κατά 10% έναντι του ευρώ, η χώρα έχει γίνει η πιο φθηνή αγορά ειδών πολυτελείας στον κόσμο, σύμφωνα με νέα έρευνα του Luca Solca, επικεφαλής των ειδών πολυτελείας στην επενδυτική εταιρεία Exane BNP Paribas.

    “Η ψηφοφορία του Brexit έκανε το Ηνωμένο Βασίλειο τη φθηνότερη αγορά στον κόσμο για αγαθά πολυτελείας. Μια αδύναμη βρετανική λίρα θα ενισχύσει τις εισροές στο Ηνωμένο Βασίλειο, βοηθώντας τους βρετανικούς οίκους πολυτελών αγαθών, όπως είναι η Burberry, η Mulberry και ο Jimmy Choo”, είπε ο Solca στο Business of Fashion.

    Ενώ οι εταιρείες πολυτελών αγαθών δεν αναμένεται να αυξήσουν τις τιμές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στους επόμενους μήνες – τουλάχιστον έως ότου υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με το πότε και πώς η χώρα θα μπορούσε να βγει από την ΕΕ – η Βρετανία πρέπει να δώσει μια ώθηση στον τουρισμό της, λόγω του αποδυναμωμένου νομίσματος. Αυτό, σε συνδυασμό με τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γαλλία, οι οποίες έχουν λειτουργήσει σαν βαρίδι στον τουρισμό, θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια έκρηξη τουριστικών δαπανών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Τα είδη πολυτελείας που πωλούνται στην Ευρώπη κοστίζουν λιγότερο απ’ ότι στις ΗΠΑ και σίγουρα πολύ λιγότερο από ότι στην Ασία. Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της Burberry, που απευθύνεται στους Άγγλους, μια κλασική Burberry καμπαρντίνα έχει λιανική τιμή £1.495 ( ή περίπου $1.995 ή 1.784€ σε τρέχουσες ισοτιμίες). Στην Κίνα, η τιμή του ίδιου παλτό είναι 32% πιο υψηλή (¥ 17,500.00 ή περίπου $ 2.639).

    brands
    Burberry – Mulberry – Jimmy Choo

    Η Exane BNP Paribas εκτιμά ότι οι ταξιδιώτες, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων ειδών πολυτελείας και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών αξιών,  έχουν κάνει τις διαφορές τιμολόγησης ανάμεσα σε ορισμένες περιοχές ακόμη πιο έντονες. Επίσης, ορισμένοι καταναλωτές δίνουν μια συναισθηματική αξία στα ψώνια τους, προτιμώντας να αγοράζουν αγαθά πολυτελείας στους πιο δημοφιλείς προορισμούς,  όπως είναι το Λονδίνο, το Παρίσι και η Νέα Υόρκη.

    Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η αύξηση του τουρισμού και οι μειωμένες τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ενισχύσουν βρετανικά πολυτελή brands, όπως είναι η Burberry και ο Jimmy Choo, τα οποία διαθέτουν πολλά  καταστημάτα στη χώρα. Το  4.5% του συνόλου του δικτύου λιανικής της Burberry, που μετράται με βάση τον αριθμό των καταστημάτων, βρίσκεται στη Βρετανία, συνεπώς η εταιρεία θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις σημαντικές αλλαγές που συμβαίνουν τώρα. Ομοίως, η Mulberry και ο Jimmy Choo, οίκοι που εξαρτώνται από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, θα πρέπει επίσης να δώσουν μια νέα ώθηση. Ωστόσο, τα μικρότερα εμπορικά σήματα είναι απίθανο να σημειώσουν κάποια αύξηση στα κέρδη τους.

     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/vretani-bookmakers-echoun-chasi-pleon-tin-pisti-tous-oti-brexit-tha-pragmatopiithi/65685

     



    ΣΧΟΛΙΑ