Στις αρχές του 2024, η Πλαίσιο ξεκίνησε την υλοποίηση ενός στρατηγικού πλάνου, για την ενδυνάμωση του δικτύου της, αναβαθμίζοντας και προσθέτοντας στα υπάρχοντα καταστήματα μια ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών και ανοίγοντας νέα σε περιοχές που μέχρι σήμερα η εταιρεία εξυπηρετούσε τους καταναλωτές μέσα από το plaisio.gr και το τηλεφωνικό της κέντρο.

Ήδη, 5 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν ανανεωθεί πλήρως, με υπερσύγχρονους χώρους και νέα τμήματα οικιακών συσκευών, προσφέροντας στους καταναλωτές μια αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, η εταιρεία πρόσφατα εγκαινίασε τα καταστήματα Ιωαννίνων και Αεροδρομίου Αθηνών, τα οποία διεύρυναν το δίκτυο της Πλαίσιο σε 26 καταστήματα, συνολικά.

1

Επόμενος σταθμός στο μετασχηματισμό του δικτύου δύο από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή καταστήματα Πλαίσιο, της Αγίας Παρασκευής και της Καλαμαριάς, τα οποία αποκτούν νέα μορφή υιοθετώντας τη νέα ταυτότητα της εταιρείας.

whitegoods στο Πλαίσιο Αγίας Παρασκευής

Το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής απέκτησε ανανεωμένη εικόνα, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο κατάστημα του Αεροδρομίου, ενσωματώνοντας lightboxes, νέα έπιπλα και εξειδικευμένα experience points. Το σύνολο της αγοραστικής εμπειρίας έχει επανασχεδιαστεί: οι καταναλωτές βρίσκουν σε ένα όροφο όλες τις οικιακές συσκευές, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων είναι οργανωμένες με τρόπο που διευκολύνεται η περιήγηση τους.

Πλαίσιο κατάστημα Καλαμαριάς
Πλαίσιο κατάστημα Καλαμαριάς

Στο ανανεωμένο κατάστημα της Καλαμαριάς, έχει δοθεί έμφαση στην εμπειρία αγορών, γι’ αυτό και εγκαταστάθηκαν experience points για Gaming, PC Building, Lifestyle, Arts & Crafts, Cooking και Beauty. Οι οικιακές συσκευές καταλαμβάνουν έναν ενιαίο χώρο με εύκολη πρόσβαση, διατηρώντας την επιτυχημένη δομή του καταστήματος. Τέλος, ξεχωρίζει η προσθήκη του νέου Apple Shop.

Πλαίσιο Καλαμαριάς experience points

 

Apple Shop στο Πλαίσιο Καλαμαριάς

Το Πλαίσιο συνεχίζει την υλοποίηση του πλάνου ανακαινίσεων και δημιουργίας νέων καταστημάτων, με στόχο να παρέχει την κορυφαία εμπειρία αγορών στους Έλληνες καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης:

Sanofi: Απογοήτευσαν οι δοκιμές φαρμάκου κατά της ΧΑΠ – Βουτιά για τη μετοχή

Η JTI υποστηρικτής του Φεστιβάλ Natsu Matsuri για 4η συνεχόμενη χρονιά

ΑΒΑΞ – Γραμμή 2: «Έπιασε» το 60% της διαδρομής ο μετροπόντικας «Αθηνά» – Έως το τέλος του 2026 θα είναι έτοιμη η σήραγγα των 12,8 χλμ.