• Business

    Hugo Boss: Άλμα 18% στις πωλήσεις του 2023 – Ισχυρό δ’ τρίμηνο στην Ασία

    • NewsRoom
    Daniel Grieder, CEO Hugo Boss

    Daniel Grieder, CEO Hugo Boss (Πηγή: group.hugoboss.com)


    Άλμα 18% ανακοίνωσε στις προκαταρκτικές πωλήσεις της για το σύνολο του έτους σε σταθερές τιμές η Hugo Boss, με όχημα την ισχυρή ζήτηση στην Ασία το δ’ τρίμηνο του έτους.

    Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Hugo Boss διαμορφώθηκαν στα 4,20 δισ. ευρώ (4,58 δισ. δολάρια) το 2023, από 3,65 δισ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.

    Όπως μετέδωσε το Reuters, η συγκεκριμένη επίδοση κινείται ελαφρώς υψηλότερα από τις προσδοκίες της αγοράς, καθώς οι εκτιμήσεις των αναλυτών ήταν 4,19 δισ. ευρώ.

    Σε αρκετές χώρες, όπου δραστηριοποιείται η Hugo Boss, σημειώθηκε σημαντική αύξηση της εμπορικής κίνησης πριν και κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, με αποτέλεσμα το λιανεμπόριο να καταγράψει υψηλούς τζίρους.

    Υπενθυμίζεται ότι το καλοκαίρι, ο γερμανικός οίκος, αναβάθμισε την πρόβλεψη για τα μεγέθη του στο σύνολο του έτους, με την ανακοίνωση ανόδου 20% στις πωλήσεις του β’ τριμήνου, καθώς η ανανέωση της επωνυμίας και οι κινήσεις μάρκετινγκ κυρίως σε Κίνα και ΗΠΑ, τον βοήθησαν να ξεπεράσει την υποτονική ζήτηση που πλήττει ολόκληρο τον κλάδο.

    Ο όμιλος μόδας premium ένδυσης, παρέμεινε ανθεκτικός το 2023 στις επιβραδυνόμενες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, ενώ ενισχύθηκαν τις πωλήσεις στην Ασία, παρά το γεγονός ότι η Κίνα έχει μια πιο αργή ανάκαμψη από την αναμενόμενη.

    Η ανάκαμψη του τουρισμού, όπως υποστήριξε η εταιρεία, αύξησε τα προσαρμοσμένα σε συνάλλαγμα έσοδα στην Κίνα κατά 56%, καθιστώντας την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού την ισχυρότερη για την εταιρεία.

    Σημειώνεται ότι τους πρώτους έξι μήνες του 2023, η εταιρεία άνοιξε 17 νέα καταστήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στην Κίνα.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι επεκτείνει τη συλλογή της σε casual είδη καθώς και σε γυναικεία ρούχα, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα

    Αύξησε ακόμη σκόπιμα τα αποθέματα, προκειμένου να μειώσει τον αντίκτυπο των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού, τα οποία διατάραξαν τις παραδόσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

    Διαβάστε επίσης: 

    Hugo Boss: Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις το β’ τρίμηνο – Πρόβλεψη για άλμα 25% στα κέρδη

    Shein: Αντιμέτωπη με νέα αγωγή από αντίπαλη εταιρεία για αντιγραφή δημοφιλούς τσάντας

    Τα φιλόδοξα σχέδια στη ναυτιλία του Βασίλη Πατέρα και Θάνου Πασιαλή



    ΣΧΟΛΙΑ