• Business

    Γιατί όλοι φοβούνται τον Σκλαβενίτη; (ειδικά ο AB και τα Lidl)

    Τα επόμενα... ψηφιακά βήματα του Σκλαβενίτη

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης. Επικεφαλής Σκλαβενίτης ΑΒΕΕ


    Τέρμα τα ψέματα: Η ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης του Σκλαβενίτη πλησιάζει. Όσες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπάθησαν (και κατάφεραν) να αυξήσουν την πελατεία τους στοχεύοντας στους παραδοσιακούς πελάτες του Μαρινόπουλου, εκμεταλλευόμενοι τις δυσκολίες του ιστορικού ανταγωνιστή τους, βλέπουν τώρα μπροστά τους τον κίνδυνο να χάσουν αυτήν την πελατεία, καθώς ο Σκλαβενίτης ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ρίξει στην αγορά περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ έως τα Χριστούγεννα, προκειμένου να γεμίσει τα ράφια και να πάρει πίσω τους πελάτες που έφυγαν (προσωρινά) για άλλα… λιμάνια.

    Πρωταρχικός στόχος του Σκλαβενίτη, ώστε να πετύχει η διάσωση του Μαρινόπουλου, είναι η επιστροφή στην κανονικότητα. Αυτό σημαίνει γεμάτα ράφια, ανακαίνιση των καταστημάτων της αλυσίδας και στοχευμένες εκπτώσεις σε προϊόντα, με χρηματοδότηση από τους προμηθευτές και όχι από τον Μαρινόπουλο.

    Ωστόσο, το μεγάλο «στοίχημα» είναι να επιστρέψουν στα καταστήματα του Μαρινόπουλου οι παραδοσιακοί του πελάτες. Πρόκειται για καταναλωτές που ως επί το πλείστον θεωρούνται «κυνηγοί προσφορών» – δηλαδή αναζητούν πάντα και παντού τις καλύτερες προσφορές που υπάρχουν, και για το λόγο αυτό επέλεγαν τον Μαρινόπουλο για τις αγορές τους, καθώς εκεί έβρισκαν καλές προσφορές. Για να τους φέρει πίσω ο Σκλαβενίτης, δεν έχει παρά να προσφέρει εξίσου δυνατές προσφορές.

    Για ποιον χτυπά η… καμπάνα; Κυρίως για τον ΑΒ Βασιλόπουλο και τα Lidl, που είναι οι δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ που το τελευταίο διάστημα κινήθηκαν πιο επιθετικά στην αγορά, διαφημίζοντας πανηγυρικά τις χαμηλές τιμές τους, σε μία προφανή προσπάθεια να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της «άστεγης» πελατείας του Μαρινόπουλου. Οι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι τα κατάφεραν πράγματι να αυξήσουν την πελατεία τους με αυτόν τον τρόπο (αν και στην περίπτωση του Βασιλόπουλου εκτιμάται ότι πολλοί από τους παραδοσιακούς του πελάτες ενοχλήθηκαν, καθώς τους φάνηκε πολύ «φτηνή» η καμπάνια για τις «πραγματικά χαμηλές τιμές»), όμως τώρα είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να την κρατήσουν με το δυνατό comeback που ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης. Άλλωστε, είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης διαθέτει ένα σπάνιο επιχειρηματικό δαιμόνιο και το γεγονός ότι έχει ρίξει όλο το βάρος του στο project της διάσωσης του Μαρινόπουλου σημαίνει ότι ποντάρει πολλά σε αυτό – και άρα ετοιμάζει κάτι πολύ μεγάλο…

    Ε, είναι να μη φοβούνται ο Βασιλόπουλος και τα Lidl για τον τζίρο που θα χάσουν;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιοι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληρώσουν μεγαλύτερα τέλη το 2017

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Θα περιμένει τον νέο νόμο και μετά θα αποφασίσει τα επόμενα βήματα του 

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ