• Business

    Γιατί εκτινάχθηκαν οι τιμές των ναύλων στα VLCC. Τι προβλέπουν οι αναλυτές

    athenian tankers

    Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Captain X Kyriakou” της Athenian Tankers


    Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 3-7 Οκτωβρίου του 2016, οι τιμές στην αγορά spot για τα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC ακολούθησαν ανοδική πορεία, παρά το γεγονός ότι οι ναυλωτές άρχισαν να αποχωρούν από τη ναυλαγορά, στα πλαίσια των προσπαθειών να ανακόψουν την αύξηση αυτή.

    Τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής MJLF που έχει έδρα το Connecticut των ΗΠΑ, δείχνουν ότι οι τιμές spot στη διαδρομή TD3 (Μέση Ανατολή – Ιαπωνία) διαμορφώθηκαν στα 39.900 δολάρια την ημέρα, γεγονός που καταδεικνύει μια αύξηση της τάξεως του 85,6% από τα 21.500 δολάρια την ημέρα που βρίσκονταν την προηγούμενη εβδομάδα (26-30 Σεπτεμβρίου 2016).

    Ο αναλυτής της MJLF, Court Smith, δήλωσε ότι “Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ένδειξη ότι θα μειωθούν οι εξαγωγές του αργού πετρελαίου από τον OPEC, που θα μπορούσε να καθησυχάσει τους πλοιοκτήτες. Η ποσότητα του διαθέσιμου τονάζ σε διάστημα 30 ημερών έχει μειωθεί στα 50 πλοία και αποτελεί την μικρότερη δυνατή προσφορά τονάζ που θα μπορούσε να υπάρξει σε σημαντικό χρονικό διάστημα”.

    Ο Smith πρόσθεσε επίσης ότι οι κινήσεις των ναυλωτών να αποχωρήσουν από την αγορά οδήγησαν σε πτώση των κερδών την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου, ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Baltic Exchange για το μέσο όρο των τιμών στο ισοδύναμο χρονοναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, οι τιμές ανέβηκαν κατά 5,8% και διαμορφώθηκαν στα 23.500 δολάρια την ημέρα.

    Πρόκειται για μια τιμή που αποτελεί τη μεγαλύτερη ένδειξη από τις 13 Ιουνίου, εν τούτοις, παραμένει κατά 71,8% κάτω από τα επίπεδα που κινούνταν το 2015.

    Η ναυλομεσιτική εταιρεία Howe Robinson με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο ανακοίνωσε ότι εξαιτίας της ισχυρής αντίστασης που συνάντησαν οι ναυλωτές από τους πλοιοκτήτες, η αγορά οδηγήθηκε σε νέα επίπεδα.

    Ενδεικτικό της κατάστασης αυτής είναι ότι, το χωρητικότητας 319.000-dwt VLCC Captain X Kyriakou (κατασκευής 2013) της ελληνικής ναυτιλιακής Athenian Tankers ναυλώθηκε σε Worldscale (WS) 65 για το ταξίδι στη διαδρομή από τη Δυτική Αφρική στην Κίνα την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου, ενώ την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου για παρόμοιο ταξίδι θα είχε ναυλωθεί σε WS 54.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στ. Τσοτσορός: Πώς σηκώσαμε 375 εκ. ευρώ από τις αγορές. Το μεγάλο μυστικό των ΕΛΠΕ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί οι Clarksons μείωσαν τις εκτιμήσεις τους για τα ναύλα των τάνκερ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036

    mononews_contest 1 year



    ΣΧΟΛΙΑ