ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δήμας: Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος ενισχύει καθοριστικά το επίπεδο οδικής ασφάλειας στην περιοχή
Στο 50% βρίσκεται η κατασκευή του τμήματος στο Πάτρα-Πύργος που έχει αναλάβει ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σύμφωνα με τα όσα παρουσίασε ο Αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ, Ευάγγελος Μασούρας στον υπουργό υποδομών και μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα και τους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Χριστίνα Αλεξοπούλου.
Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει αναλάβει την κατασκευή του τμήματος Γαστούνη-Πύργος μήκους 20 χιλιομέτρων μέσω της συμμετοχής της στην κοινοπραξία ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ η οποία αποτελείται επίσης από τις ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ και είναι ο κατασκευαστικός βραχίονας της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Υπενθυμίζεται ότι τα άλλα δύο τμήματα είναι το Μιντιλόγλι-Καραίικα (ΑΒΑΞ) και το Καραίικα-Γαστούνη (ΑΚΤΩΡ).
Το εν λόγω τμήμα είναι το πιο προχωρημένο απ’ όλα και αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση το 2025 και αφορά στην κατασκευή νέου τμήματος.
Το Πάτρα-Πύργος επέστρεψε στην παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού ύστερα από σκληρή μάχη που έδωσε η προσηγούμενη διοίκηση του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών, αλλά και από γενναίες αποφάσεις όπως η ακύρωση των οκτώ διαγωνισμών που είχαν οδηγήσει το έργο σε “πάγωμα”.
Τα τρία έργα του Πάτρα-Πύργος συνολικής αξίας 331 εκατ. ευρώ ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2022 και στόχος του Υπουργείου Υποδομών, όπως ανέφερε το πρωί ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, είναι έως το καλοκαίρι του 2024 να έχει ολοκληρωθεί το 50% και έως τα τέλη του έτους το 75%.
Διαβάστε επίσης:
Συμφωνία Στάσση-Περιστέρη για την ηλεκτρική θωράκιση της Κρήτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη