• Business

    ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος στη μάχη για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ προϋπολογισμού €290 εκατ.

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος στη μάχη για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ προϋπολογισμού €290 εκατ.

    Γιώργος Περιστέρης, Ευθύμιος Μπουλούτας και Ευάγγελος Μυτιληναίος


    Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (ΒΙ διάλογος) για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (γνωστού ως ΒΟΑΚ) περνούν έπειτα από απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, 4 εταιρείες – κοινοπραξίες.

    Πρόκειται για τις:

    1. Ένωση προσώπων Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη,

    2. ΓΕΚ Τέρνα,

    3. Άκτωρ Παραχωρήσεις και

    4. Ένωση Μυτιληναίος – Intertoll Europe.

    Εκτός της διαδικασίας τέθηκε η ισραηλινή εταιρεία Shikun Binui LTD, η οποία είχε αρχικά εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ από την κοινοπραξία της Μυτιληναίος αποχώρησε η Acciona Concesiones.

    Το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 22,44 χλμ. και παράπλευρο – κάθετο δίκτυο 9,65 χλμ., ενώ το εκτιμώμενο κόστος είναι 290 εκατ. ευρώ. Έχει κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

    Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά – Ηράκλειο (157,5 χλμ. και παράπλευρο κάθετο δίκτυο περίπου 150 χλμ.) θα γίνει με Σύμβαση Παραχώρησης με εκτιμώμενο κόστος 1,32 δισ. ευρώ.

    Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, συνολικού μήκους σχεδόν 300 χιλιομέτρων, θα ενώνει το νησί της Κρήτης από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία και είναι εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ. Για το σημαντικό αυτό έργο για το νησί έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 427 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε επίσης:

    ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Μυτιληναίος, Άβαξ και Ιντρακάτ στη μάχη για τα κέντρα Πολιτικής Προστασίας, ΣΔΙΤ αξίας €131,5 εκατ.

    Μητσοτάκης: Θα λύσουμε οριστικά το ζήτημα το απορριμμάτων της Πελοποννήσου

    Κώστας Καραμανλής: Μέσα στο 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα



    ΣΧΟΛΙΑ