• Business

    Γ. Αγγελικούσης: Σε ποια εταιρεία ναύλωσε πλοίο της η Maran Gas

    Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Gas

    Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Tankers


    Η ναυτιλιακή Maran Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, πρόκειται να παραλάβει ένα ακόμη νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), το οποίο κατασκευάζεται στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd (DSME) και αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο των θαλάσσιων δοκιμών.

    Το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο, που αναγράφεται στην ιστοσελίδα της Maran Gas στη λίστα των νεότευκτων ως “Hull No. 2414”, πρόκειται να ονομαστεί “Woodside Rees Withers”, ενώ σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, ήταν να ονομαστεί “Maran Gas Vergina”. Είναι χωρητικότητας 173.400-cbm και η εταιρεία του κ. Αγγελικούση αναμένεται να το παραλάβει μέσα στο Νοέμβριο του τρέχοντος έτους.

    Παράλληλα, η Maran Gas, όπως ισχυρίζονται οι brokers, έχει ήδη υπογράψει ναυλοσύμφωνο για το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο με την αυστραλιανών συμφερόντων πετρελαϊκή εταιρεία, Woodside Petroleum Limited, μια εταιρεία που διατηρεί χρόνια συνεργασία με τη ναυτιλιακή του κ. Αγγελικούση, καθώς η τελευταία έχει χρονοναυλώσει στην αυστραλιανή εταιρεία και άλλα δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου – πρόκειται για τα Woodside Rodgers και Woodside Goode, τα οποία είναι και τα δύο κατασκευής του 2013 και έχουν χωρητικότητα 159.800-cbm, ενώ ακόμη ένα νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG, το χωρητικότητας 174.000-cbm Woodside Chaney χρονοναυλώθηκε στη Woodside με το που παραδόθηκε στο στόλο της Maran Gas νωρίτερα το Μάρτιο του 2016.

    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG "Woodside Chaney" της Maran Gas
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG “Woodside Chaney” της Maran Gas

    Είναι γνωστή η στρατηγική του κ. Αγγελικούση να υπογράφει για λογαριασμό του στόλου των ναυτιλιακών του ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας, καθώς αυτό του έχει επιτρέψει να αναπτύξει – στην περίπτωση της Maran Gas – έναν ισχυρό στόλο 32 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (μαζί με τις παραγγελίες 11 νεότευκτων), η πλειοψηφία των οποίων έχει ναυλοσύμφωνα σε ισχύ με εταιρείες κολοσσούς, όπως η Shell και η BG Group.

    Ωστόσο, τελευταία η Maran Gas φαίνεται πως έχει αρχίσει να προσανατολίζεται και σε ναυλοσύμφωνα μικρότερης διάρκειας (πέντε ετών ή και λιγότερο), ενώ έχει προγραμματίσει να στείλει για scrap τα παλαιότερα δεξαμενόπλοια με ατμοτουρμπίνες που διαθέτει, προκειμένου να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της υπερπροσφοράς τονάζ που πλήττει και την αγορά LNG.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι ο κ. Αγγελικούσης, όπως έγραψε το mononews.gr στις 27 Οκτωβρίου, αποφάσισε να αλλάξει την κάλυψη P&I του συνόλου του στόλου του και να την αναθέσει στη διεθνούς φήμης εταιρεία, Arthur J. Gallagher.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αγγελικούσης: Κίνηση ματ από τον ισχυρό εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πήτερ Λιβανός: Ποια είναι η συμφωνία μαμούθ που έκανε ο εφοπλιστής

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews.gr με 5 δωροεπιταγές από τα Attica συνολικής αξίας 1000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ