• Business

    Η Frontline ναύλωσε τάνκερ VLCC του ομίλου Χανδρή

    John Fredriksen

    John Fredriksen, εφοπλιστής Frontline και Ocean Gold


    Στην Frontline του John Fredriksen ναυλώθηκε το χωρητικότητας 321.000 dwt πλοίο του ομίλου Χανδρή Oceanis (κατασκευής 2011) έναντι 32.000 δολαρίων ημερησίως, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds όμως και πάλι είναι αμφίβολο αν το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο φέρεται να κόστισε στον όμιλο κοντά στα 160 εκατομμύρια δολάρια όταν παραγγέλθηκε από τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, θα αποδειχθεί τελικά προοδοφόρο για τον Όμιλο Χανδρή.

    Πάντως, η τιμή ναύλωσης του Oceanis είναι αρκετά πάνω από τον μέσο όρο ναύλωσης ενός VLCC σήμερα, στα 30.250 δολάρια, σύμφωνα με την Clarksons. Εξάλλου, στην ίδια τιμή των 32.000 δολαρίων ημερησίως ναυλώθηκε χθες από την Koch το χωρητικότητας 297.000 dwt πλοίο Zin Jin Yang (κατασκευής 2004) της Cosco.

    Μία άλλη ελληνική εταιρεία, η Minerva Maritime, συμφώνησε χθες για τη ναύλωση του χωρητικότητας 162.000 dwt suezmax Minerva George (κατασκευής 2012) στην Petraco έναντι 29.500 δολαρίων ημερησίως. Πρόκειται μάλιστα για μία πολύ εντυπωσιακή τιμή, δεδομένου ότι ένα άλλο suezmax, το χωρητικότητας 159.000 dwt Astro Polaris (έτος κατασκευής 2004) της Astro Tankers ναυλώθηκε από την Navig8 έναντι μόλις 21.000 δολαρίων ημερησίως.

    Ένα άλλο τάνκερ της Minerva, το χωρητικότητας 116.000 dwt Minerva Sophia (κατασκευής 2009) ναυλώθηκε επίσης από την Petraco, χωρίς να γίνει γνωστή η τιμή.

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ψυχρολουσία στο Υπ. Οικονομικών: Παραγράφονται 110.000 υποθέσεις της εφορίας

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ηλίας Γκότσης: Επεκτείνει τον στόλο της η Eurotankers με το τρίτο της πλοίο μέσα σε ένα χρόνο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μ. Παλλαδάς: Έφυγε μια από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες στον χώρο του Τουρισμού



    ΣΧΟΛΙΑ