• Business

    Φράγκου, Αγγελικούσης και Παληός οδηγούν τη ναυτιλιακή αγορά

    navios frangou


    Η έντονη κινητικότητα που σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ναυλώσεις μεγάλων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνέβαλε στην ανοδική αντίδραση του δείκτη Baltic Dry Index (BDI), ο οποίος βρέθηκε κοντά στις 700 μονάδες. Συγκεκριμένα, ο BDI βρέθηκε στις 688 μονάδες από 635 μονάδες που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα. Οι Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνίστησαν στις ναυλώσεις πλοίων κυρίως τύπου capesize, δημιουργώντας θετικές προσδοκίες για την περαιτέρω πορεία της αγοράς ξηρού φορτίου που διέρχεται κρίση από την πτώση των ναύλων και τη βουτιά των αξιών των bulk carriers.

    Συγκεκριμένα, η Navios Holdings της Αγγελικής Φράγκου, υπέγραψε συμβόλαιο ναύλωσης του πλοίου Navios Mars (κατασκευής 2016), χωρητικότητας 181.259 dtw, στην τιμή των 17.500 δολαρίων ημερησίως. Η εταιρία Phaethon που ναύλωσε το πλοίο θα το χρησιμοποιήσει για τη διαδρομή από τη Μαύρη Θάλασσα προς την Κίνα. 

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc
    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc

    Η ίδια εταιρία ναύλωσε και το πλοίο Boston (κατασκευής 2007), χωρητικότητας 177.828 dtw, το οποίο ανήκει στην Diana Shipping, του εφοπλιστή Συμεών Παληού, έναντι ποσού 4.750 δολαρίων, για τη μεταφορά φορτίου από την Αυστραλία προς Σιγκαπούρη-Ιαπωνία.

    Ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, της Diana Shipping.
    Ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, της Diana Shipping.

    Ο Γιάννης Αγγελικούσης, επίσης ναύλωσε δύο πλοία capesize. Το Anangel Merchant (κατασκευής 2010), χωρητικότητας 179.719 dtw, ναυλώθηκε από την Cargill για υπερατλαντικό ταξίδι έναντι 7.000 δολαρίων, και το Anangel Explorer (κατασκευής 2007), χωρητικότητας 171.926 dtw, ναυλώθηκε έναντι 6.000 δολαρίων, για κυκλικές μεταφορές φορτίου στη Σιγκαπούρη μέσω Αυστραλίας.

    aggelikousis_
    Γ. Αγγελικούσης. Εφοπλιστής.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, οι τιμές των ναύλων για πλοία τύπου capesize κυμαίνονται στα 7.244 δολ.

    Μικρά σημάδια ανάκαμψης εμφάνισε και η αγορά μικρότερων πλοίων μεταφοράς, όπως τα supramax, με τις τιμές των ναύλων στη συγκεκριμένη κατηγορίας να κυμαίνονται πέριξ των 5.834 δολαρίων ημερησίως, σύμφωνα με το Bloomberg. Ανοδικά κινήθηκαν την περασμένη εβδομάδα και οι δείκτες των κατηγοριών handysize και panamax.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/ta-gerakia-tis-maltas-pou-krivonte-i-servers-ton-ellinikon-eterion-tou-diadiktiakou-stichimatos/40386



    ΣΧΟΛΙΑ