• Business

    Επιστρέφουν οι Έλληνες ναυτικοί του Angelic Power – «Βέτο» της Κίνας για πλοίαρχο-υποπλοίαρχο


    Δρομολογείται η παλιννόστηση της πλειοψηφίας των Ελλήνων ναυτεργατών, του πλοίου Angelic Power, οι οποίοι παραμένουν επί εννέα μήνες εγκλωβισμένοι στο αγκυροβόλιο του Γκουισάν της Κίνας, εξαιτίας χρεών της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών υπάρχει ήδη έγκριση από το ΥΠΕΞ και τις κινέζικες αρχές για την έκδοση εισιτηρίων με απευθείας πτήση από την Κίνα στην χώρα μας.

    Όπως σημειώνει όμως η ΠΕΠΕΝ οι κινεζικές αρχές έχουν βάλει βέτο στην παλιννόστηση του πλοιάρχου (ο οποίος αντιμετωπίζει αποδεδειγμένα σοβαρά προβλήματα υγείας) μαζί και του υποπλοιάρχου που υπηρετούν στο πλοίο.

    Ταυτόχρονα οι κινεζικές αρχές εμμένουν έως και τώρα στην γραμμή της κωλυσιεργίας, όπως έχει γράψει το mononews, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το αίτημα του πλοίου για rapid test. Αίτημα στο οποίο έλαβαν απάντηση μετά από μια εβδομάδα απαιτώντας για το πλήρωμα που πρόκειται να επαναπατριστεί να κάνει μοριακό έλεγχο (τεστ).

    Παράλληλα, σημειώνει η ΠΕΠΕΝ, ο πράκτορας του πλοίου έχει απαντήσει θετικά στο αίτημα έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων (τα οποία θα εκδοθούν με δαπάνη της Εστίας Ναυτικών) και πιθανολογείται ως ημερομηνία επιστροφής στην χώρα μας τα μεσάνυχτα της 28ης Απρίλη 2021.

    «Με βάση τις παραπάνω εξελίξεις θεωρούμε ανεπίτρεπτη την στάση των κινεζικών αρχών να αποκλείσουν την αντικατάσταση των Πλοιάρχου – Υπ/ρχου του πλοίου καθώς επίσης και των αλλοδαπών ναυτεργατών», σημειώνει χαρακτηριστικά η ΠΕΠΕΝ και προσθέτει: «Υπογραμμίζουμε για άλλη μια φορά τις βαρύτατες ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας η οποία έχει διακόψει όχι μόνο την επικοινωνία της με το πλήρωμα αλλά και με τις επίσημες αρχές της χώρας μας όπως είναι το ΥΕΝ το οποίο με την συμπεριφορά της το αγνοεί και το απαξιώνει πετώντας στα σκουπίδια τις εκκλήσεις του για ανάληψη της ευθύνης που της αναλογεί».

    Διαβάστε επίσης:

    Σε «κινεζικό ύφαλο» έχει βρει η προσπάθεια απεγκλωβισμού των Ελλήνων ναυτικών του Angelic Power

    Τι είπε και τι δεν είπε ο De Pietro της Lockheed Martin για τις φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού και τα ελληνικά ναυπηγεία

    Πωλήσεις με λογιστικό κέρδος 26,2% για την Capital Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη



    ΣΧΟΛΙΑ