• Business

    Έπιασε πάτο η Ελλάδα στις online πωλήσεις!

    • NewsRoom


    Οι online πωλήσεις δεν αποτελούν το φόρτε του Έλληνα και αυτό είναι κάτι λίγο πολύ γνωστό, αυτό που όμως προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι οτι η πλειοψηφία των ευρωπαικών χωρών κατατάσσονται σε αρκετά χαμηλό επίπεδο όσον αφορά το ηλεκτρονική εμπόριο.

    Σύφωνα με τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, η ηλεκτρονική απουσία των ευρωπαικών επιχειρήσεων δεν βοηθά στο να δημιουργηθεί ένα ευγενές κλίμα ανταγωνισμού που θα ανεβάσει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου και στη γηραιά ήπειρο.

    Χαρακτηριστικό είναι πως ο μέσος κοινοτικός όρος συμμετοχλης στις online αγορές βρίσκεται στο 16,7% το οποίο και ερμηνεύεται ως εξής: λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Ίντερνετ για πωλήσεις το 2015.

    ONLINE

    Απο αυτές τις αρκετά χαμηλές πτήσεις η χώρα μας δεν θα έχει ξεφύγει και έτσι κατατάσσεται στην προτελευταία θέση με ποσοστό 6,17% και την βουλαγαρία να ακολουθεί την τεέλευταί θέση στο 5,84%η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι μόλις 6,17%, για το 2015.

    Στην αντίπερα όχθη, βρίσκονται οι 11 χώρες της ευρώπης που μπόρεσαν να ξεπράσουν το χαμηλό κοινοτικό μέσο όρο μεταξύ των οποίων είναι η Ιρλανδία, όπου περισσότερες από μία στις τρεις επιχειρήσεις (32,2%) πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου, ακολουθεί η Σουηδία, με το 26,3% των σουηδικών επιχειρήσεων να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ από πολύ κοντά ακολουθεί η Δανία με 26%.

    Γερμανία, Βέλγιο, Τσεχία, Μεγάλη Βρετανία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία και Ολλανδία είναι οι χώρες, οι οποίες εμφάνισαν το 2015 επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου της ΕΕ όσον αφορά στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Tην στιγμή που ο Έλληνας ζει με 16 ευρώ την ημέρα ο Μπαλτάς ζητά 20 ευρώ είσοδο για την Ακρόπολη

    mpaltas



    ΣΧΟΛΙΑ