ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι online πωλήσεις δεν αποτελούν το φόρτε του Έλληνα και αυτό είναι κάτι λίγο πολύ γνωστό, αυτό που όμως προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι οτι η πλειοψηφία των ευρωπαικών χωρών κατατάσσονται σε αρκετά χαμηλό επίπεδο όσον αφορά το ηλεκτρονική εμπόριο.
Σύφωνα με τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, η ηλεκτρονική απουσία των ευρωπαικών επιχειρήσεων δεν βοηθά στο να δημιουργηθεί ένα ευγενές κλίμα ανταγωνισμού που θα ανεβάσει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου και στη γηραιά ήπειρο.
Χαρακτηριστικό είναι πως ο μέσος κοινοτικός όρος συμμετοχλης στις online αγορές βρίσκεται στο 16,7% το οποίο και ερμηνεύεται ως εξής: λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Ίντερνετ για πωλήσεις το 2015.
Απο αυτές τις αρκετά χαμηλές πτήσεις η χώρα μας δεν θα έχει ξεφύγει και έτσι κατατάσσεται στην προτελευταία θέση με ποσοστό 6,17% και την βουλαγαρία να ακολουθεί την τεέλευταί θέση στο 5,84%η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι μόλις 6,17%, για το 2015.
Στην αντίπερα όχθη, βρίσκονται οι 11 χώρες της ευρώπης που μπόρεσαν να ξεπράσουν το χαμηλό κοινοτικό μέσο όρο μεταξύ των οποίων είναι η Ιρλανδία, όπου περισσότερες από μία στις τρεις επιχειρήσεις (32,2%) πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου, ακολουθεί η Σουηδία, με το 26,3% των σουηδικών επιχειρήσεων να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ από πολύ κοντά ακολουθεί η Δανία με 26%.
Γερμανία, Βέλγιο, Τσεχία, Μεγάλη Βρετανία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία και Ολλανδία είναι οι χώρες, οι οποίες εμφάνισαν το 2015 επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου της ΕΕ όσον αφορά στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Tην στιγμή που ο Έλληνας ζει με 16 ευρώ την ημέρα ο Μπαλτάς ζητά 20 ευρώ είσοδο για την Ακρόπολη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κωστής Χατζηδάκης και η αόρατη ψηφιακή γραφειοκρατία
- Πόσο τζίρο κόστισε στη General Mills η διακοπή παραγωγής των ζυμών Pillsbury στην Ελλάδα
- Οι δέκα πιο ακριβές τσάντες στον κόσμο με την κορυφαία να αγγίζει τα 3,8 εκατομμύρια
- Γιατί μπήκε ο Μαρινάκης στην Stages Network, το στοίχημα Μελισσανίδη, το παρασκήνιο με την Κίμπερλι και την Vogue Greece, 3ος κύκλος για τις «Σέρρες» και τα «γαλλικά» του Λιάγκα

