• Business

    Ενοχλητικοί γείτονες; Τα παράπονά σας στην Airbnb!


    Τη δυνατότητα υποβολής παραπόνων απευθείας στην Airbnb θα έχουν σύντομα οι γείτονες ενοχλητικών ενοίκων, οι οποίοι έχουν βρει καταλύματα μέσω της γνωστής υπηρεσίας.

    Το νέο αυτό εργαλείο θα λανσαριστεί τον επόμενο μήνα, και μέχρι τώρα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν τα σχόλια αυτά θα δημοσιεύονται ή αν θα επηρεάζεται η αξιολόγηση των καταλυμάτων αν υπάρξουν πολλά παράπονα. Ωστόσο, η Airbnb φαίνεται πρόθυμη να ακούσει αυτούς που επηρεάζονται αρνητικά από ενοικιαστές σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές.

    Ο πρώτος που αποκάλυψε το νέο σύστημα παραπόνων το περασμένο σαββατοκύριακο ήταν ο επικεφαλής της Airbnb στην Ιαπωνία, Yasuyuki Tanabe, ο οποίος επεσήμανε ότι ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζει η «οικονομία του μοιράζεσθαι» είναι η συνύπαρξη ανθρώπων που επιλέγουν να συμμετάσχουν σε αυτήν με ανθρώπους που δεν το επιλέγουν. Όπως ανέφερε ο Tanabe, το πρώτο βήμα για την επίλυση αυτού του ζητήματος θα είναι να δοθεί η δυνατότητα στους γείτονες να σχολιάσουν ή να διαμαρτυρηθούν.

    Ήδη οι γείτονες ενοχλητικών ενοικιαστών μέσω Airbnb μπορούν να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους στα social media, ενώ η ίδια η εταιρεία ενθαρρύνει την υπεύθυνη φιλοξενία και προσφέρει στους γείτονες τη δυνατότητα να καλέσουν δωρεάν σε μία τηλεφωνική γραμμή και να κάνουν τα παράπονά τους.

    Εκπρόσωπος της Airbnb που μίλησε με το The Verge επεσήμανε ότι οι περισσότεροι χρήστες της υπηρεσίας μοιράζονται το σπίτι στο οποίο κατοικούν, και επομένως θέλουν μόνο επισκέπτες που σέβονται το σπίτι, ενώ ανέφερε πως θα δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο εργαλείο της Airbnb όταν αυτό ενεργοποιηθεί επισήμως.



    ΣΧΟΛΙΑ