ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η υπομονή του (ψηλού) Μαρινάκη, το ράλι του ΟΛΘ, η επιτυχία της Ideal, το Βατερλώ της ΕΥΔΑΠ, ο Μάο και ο Στάσσης, το ντέρμπι Τσάκου – Αγγελικούση, ο καυγάς εφοπλιστή με τον γαμπρό του και η βλαχομπαρόκ δημοσιογράφος Νο2
Τα βήματα της μείωσης των υποχρεώσεων της ΔΕΗ προς την αγορά και τους πιστωτές περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης μιλώντας χθες στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την πολιτική προμήθειας καυσίμων της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία το καλοκαίρι του 2019, όταν ανέλαβε η παρούσα διοίκηση, το χρέος της ΔΕΗ (30.6.2019) ήταν 3,894 δισ. ευρώ ενώ στο α’ τρίμηνο του 2021 μειώθηκε σε 3,271 δισ. (μείωση 623 εκατ. ευρώ). Στο ίδιο διάστημα τα χρέη της ΔΕΗ προς τρίτους προμηθευτές, εργολάβους κλπ. ήταν 900 εκατ. ευρώ και μειώθηκαν κατά 435 εκατ.
Ο επικεφαλής της επιχείρησης τόνισε ότι η κατάσταση πριν 2 χρόνια με τις καθυστερήσεις πληρωμών είχε δημιουργήσει ασφυξία συνολικά στην αγορά ενέργειας και τόνισε ότι η ΔΕΗ χρειάζεται να διατηρήσει την λειτουργική κερδοφορία που επιτυγχάνει από το 2020, της τάξης των 900 εκατ. – 1 δισ. ευρώ ετησίως προκειμένου να χρηματοδοτεί τις επενδύσεις της.
«Ως τώρα μειώναμε τα χρέη και σχεδιάζαμε τις επενδύσεις, στο εξής θα προχωρήσουμε σε μεγάλης κλίμακας επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές», τόνισε ο κ. Στάσσης. Σημείωσε δε ότι οι επενδύσεις σε ΑΠΕ περιορίζουν την εξάρτηση της χώρας από εισαγόμενα ορυκτά καύσιμα.
Ο επικεφαλής της ΔΕΗ ενημέρωσε την Επιτροπή της Βουλής για τις προμήθειες υγρών καυσίμων που προορίζονται κυρίως για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής στα μη διασυνδεδεμένα νησιά.
Διαβάστε επίσης
ΔΕΗ: Μοντέλο η σύμβαση με Αλουμίνιο για τη βιομηχανία
ΔΕΗ: Ομολογιακό δάνειο 9,9 εκατ. ευρώ στην Ηλιακά Πάρκα Δ. Μακεδονίας Δύο
ΔΕΗ: Μέσα στον Αύγουστο οι προσφορές για τον ΔΕΔΔΗΕ – Ενώνουν δυνάμεις τα funds
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκη Παπαθεοχάρη: Δίπλα στη θάλασσα… από τη θάλασσα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Κεφαλαιοποίηση στα όρια του 1 δισ. ευρώ και το ξεχασμένο «buy back»…
- Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου
- Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξήσεις μισθών, έλλειψη προσωπικού οδηγούν σε αύξηση κόστους για τις επιχειρήσεις
