F

Business

Ελαφρώς πιο αδύναμο το α’ τρίμηνο του 2016 για την Pyxis Tankers

Βαλέντιος Βαλέντης ναυτιλία

Βαλέντιος Βαλέντης, εφοπλιστής Pyxis Tankers


Ελαφρώς πιο αδύναμο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 ήταν το ξεκίνημα της Pyxis Tankers για το 2016, λόγω των μειωμένων εσόδων και των εξόδων για την εισαγωγή των μετοχών της στις ΗΠΑ.

Η ελληνική εταιρεία, που ειδικεύεται στα τάνκερ μεσαίας κατηγορίας, κατέγραψε καθαρά έσοδα 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2016, έναντι 1,3 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2015. Τα έσοδα από μεταφορές ανήλθαν σε 8,4 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 1 εκατ. δολάρια ή 10,6% από τα 9,4 εκατ. δολάρια της ίδιας περιόδου το 2015.

Σύμφωνα με την Pyxis, ο στόλος της πέτυχε ημερήσια ναύλωση 14.313 δολαρίων, έναντι 14.217 δολαρίων στις αρχές του 2015.

Τα λειτουργικά έξοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2016 ανήλθαν σε 3,2 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 300.000 δολάρια (8,6%) σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2015. Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στα προ-λειτουργικά έξοδα ύψους 300.000 δολαρίων για την κατασκευή του Pyxis Epsilon, που παραδόθηκε τον Ιανουάριο του 2015.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα αυξήθηκαν από τα 100.000 δολάρια στα 700.000 δολάρια, κυρίως λόγω των εξόδων διαχείρισης ύψους 400.000 δολαρίων και των εξόδων ύψους 200.000 δολαρίων που συνδέονται με την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο.

«Η αγορά των τάνκερ μεταφοράς προϊόντων ήταν λίγο πιο αδύναμη απ’ όσο αναμενόταν στο πρώτο τρίμηνο του 2016 λόγω αλλαγών στη συντήρηση των διυλιστηρίων, καθώς και λόγω του ασυνήθιστα θερμού χειμώνα στο βόρειο ημισφαίριο, αλλά κατά κύριο λόγο ήμασταν προστατευμένοι από αυτούς τους παράγοντες της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Pyxis Tankers, Βαλέντιος Βαλέντης.

«Πέντε από τα έξι τάνκερ μας απασχολήθηκαν με χρονοναύλωση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρέχοντας το 85% περίπου των εσόδων μας από μεταφορές», σημείωσε ακόμα.

Ο ίδιος επεσήμανε πως συνεχίζει να διαβλέπει αισιόδοξες προοπτικές για τον τομέα των τάνκερ μεταφοράς προϊόντων, με δεδομένη την αυξανόμενη ζήτηση για τη μεταφορά διυλισμένων προϊόντων και την κατανάλωση τέτοιων προϊόντων.

«Ο ραγδαία μειούμενος αριθμός παραγγελιών για τάνκερ μεσαίας κατηγορίας, που είναι ο τομέας όπου εστιάζουμε, είναι καλός οιωνός για τον τομέα. Ωστόσο, βραχυπρόθεσμα αναμένουμε οι τιμές ναύλωσης να είναι χαμηλές, κυρίως λόγω εποχιακών επιρροών», ανέφερε, εκτιμώντας πως η μικτή στρατηγική ναυλώσεων, η ποιοτική λειτουργία και η αποδοτική πλατφόρμα της εταιρείας θα την επιτρέψουν να φέρει ελκυστικά μερίσματα στους μετόχους της.

 «Θα συνεχίσουμε επίσης να αναζητούμε αυξητικές εξαγορές, αναγνωρίζοντας πως το κόστος και η διαθεσιμότητα κεφαλαίου είναι για την ώρα προκλητικά», σημείωσε ακόμα.

Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr: Θετική έκπληξη: Μηδέν ο φόρος για μερίσματα από κυπριακές εταιρείες


ΣΧΟΛΙΑ