ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Aegean Airlines: 5+1 λόγοι για το sell off, η κρατική ενίσχυση, οι επαφές με Βρυξέλλες και η εμπιστοσύνη της αγοράς
Στο τρίτο τρίμηνο, εκτιμάται ότι το cash flow θα είναι καλύτερο από το δεύτερο τρίμηνο, αφού ο ρυθμός των πτήσεων θα είναι βελτιωμένος. Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Ευθύμης Βασιλάκης, τα περιθώρια κέρδους θα είναι πολύ πιεσμένα, αλλά η εταιρεία δεν μπορεί παρά να τολμήσει να λειτουργήσει ακόμη και με ζημιές.
Το 2020 θα είναι χωρίς αμφιβολία ο χειρότερος χρόνος στην ιστορία μας και θα αποτελέσει πρόκληση για την ικανότητά μας να προσαρμοζόμαστε και να επιβιώνουμε, τόνισε.
“Είναι μια πολύ βαριά κρίση, που μπορεί να κοστίσει τη βιωσιμότητα, την αποδοτικότητά της αλλά και την ύπαρξή της”, σημείωσε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μυλωνάς (Εθνική): Το σχέδιο για χρηματοδότηση μεγάλων project, η διανομή του 60% των κερδών και οι ελπίδες για τα στεγαστικά
- Φωτιά ηλεκτρικού οχήματος σε υπόγειο χώρο
- Snappi: Είσοδος σε πάνω από τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2029
- Αναστάσιος Ροζολής (ΣΕΚΠΥ): Χρειάζεται ένα σχέδιο για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανίας
