• Business

    Δημήτρης Γερογιάννης (Aegean): Υπάρχουν δομικά ζητήματα στις αερομεταφορές που πρέπει να αντιμετωπιστούν

    • NewsRoom
    O CEO της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης

    O CEO της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης


    Για τις έξυπνες μεταφορές, τις αναγκαίες παρεμβάσεις για τα δομικά προβλήματα των αερομεταφορών και τις επενδύσεις της AEGEAN στη Θεσσαλονίκη μίλησε ο CEO της AEGEAN, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, στο πάνελ για τις «Μεταφορές και την Έξυπνη Κινητικότητα» που πραγματοποιήθηκε σήμερα (16/9/2012) στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 3ου Thessaloniki HELEXPO FORUM.

    Ο κ. Γερογιάννης τόνισε ότι η Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι τα πήγε εξαιρετικά καλά σε σχέση με πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες. και οι επιδόσεις στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας ήταν πολύ καλές -συγκριτικά με την απότομη και μαζική αύξηση του αριθμού των πτήσεων μετά από 2 χρόνια υπολειτουργίας. Ταυτόχρονα υπογράμμισε ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα αεροδρόμια από τις ελλείψεις προσωπικού εδάφους ήταν αισθητά μικρότερα σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.

    Συνεχίζοντας επεσήμανε ότι «αυτό είναι ένα θετικό αποτέλεσμα που πρέπει να αναγνωριστεί σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας των αερομεταφορών καθώς έγινε εφικτό τόσο από τη συνεργασία όλων μεταξύ τους (αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, handlers, ΥΠΑ, ΑΠΑ, Υπουργείο) όσο και από την προνοητικότητα και την ευελιξία που έχουμε αναπτύξει ως εταιρείες. Και φυσικά αποτελεί μια παρακαταθήκη για το μέλλον καθώς ενισχύει το θετικό brand name της χώρας μας.
    Αυτό, αν θέλετε είναι και ένα θετικό απότοκο της κρίσης του covid καθώς είμαστε όλοι πλέον πολύ πιο προσαρμοστικοί, ευέλικτοι και σε ετοιμότητα αλλά και πολύ πιο ικανοί να συνεργαστούμε».

    «Η αλήθεια είναι βέβαια πως, παρά τις συγκριτικά καλές επιδόσεις όλοι αντιμετωπίσαμε και δυσάρεστες καταστάσεις καθυστερήσεων, χαμένων αποσκευών, κλπ και ειδικά εμείς στην AEGEAN που έχουμε από μόνοι μας υψηλά στάνταρντ στην εξυπηρέτηση των επιβατών μας, είμασταν ιδιαίτερα απογοητευμένοι, που παρόλο που δεν ήταν δική μας ευθύνη, υπήρξαν περιπτώσεις όπου οι επιβάτες μας δεν έλαβαν το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχουν συνηθίσει και που σε κάθε περίπτωση εμείς θέλουμε να προσφέρουμε».

    «Ωστόσο κοιτώντας πέρα από το φετινό καλοκαίρι, και όπως επισημάνατε υπάρχουν κάποια δομικά θα έλεγα ζητήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν ώστε ο κλάδος να μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά και για τον επιβάτη αλλά και για τους χρήστες/αεροπορικές, να μπορεί να διαχειριστεί την περαιτέρω αύξηση της κίνησης που η τουριστική κίνηση φέρνει μαζί της και να υποστηρίξει τις συνδυασμένες μεταφορές».

    Σε σχέση με την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, ο κ. Γερογιάννης τόνισε ότι η ανάγκη για επιμήκυνση της σεζόν είναι πάντα ζητούμενο και ίσως τη φετινή χρονιά κάποιοι περιορισμοί, όπως η Κρήτη και η Ρόδος να το πετύχουν.

    Όπως, επίσης, συμπλήρωσε, η ανακοίνωση της κυβέρνησης για ένα σχήμα κινήτρων για το χειμώνα είναι ενθαρρυντικό, το οποίο ωστόσο μένει να δούμε πως θα εξειδικευτεί και θα υλοποιηθεί.

    Διαβάστε επίσης:

    Aegean: Αύξηση 193% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών το α’ εξαμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ