Business

ΔΕΗ: Ποιοι θα λαμβάνουν μηνιαίους λογαριασμούς–Όλες οι αλλαγές

  • NewsRoom
ΔΕΗ


Σε νέο τρόπο έκδοσης λογαριασμών κάθε μήνα προχωράει από το νέο έτος η ΔΕΗ για όσους συναλλάσσονται ηλεκτρονικά με την επιχείρηση – μέσω της υπηρεσίας e-bill. Η ΔΕΗ θα στέλνει δηλαδή μηνιαίους λογαριασμούς από τις αρχές του 2018 η ΔΕΗ σε χιλιάδες καταναλωτές και όχι διμήνου, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Ο νέος αυτός τρόπος έκδοσης λογαριασμού θα ισχύσει για όσους συναλλάσσονται ηλεκτρονικά με την επιχείρηση – μέσω της υπηρεσίας e-bill – αλλά και σε εκείνους που επιθυμούν να το κάνουν και τώρα. Δηλαδή να τους αποστέλλεται ηλεκτρονικά ο λογαριασμός και να πληρώνουν το ποσό τους on-line μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της δημόσιας εταιρίας.

Πρόκειται για 800.000 καταναλωτές που πληρώνουν ηλεκτρονικά σήμερα, αλλά ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί στα 2.000.000 καταναλωτές το 2018. Οι λογαριασμοί θα αποστέλλονται κάθε μήνα στα email των καταναλωτών. Τα ποσά βέβαια, θα είναι έναντι και τον τέταρτο μήνα θα έρχεται ο εκκαθαριστικός.

Για εκείνους που πληρώνουν ηλεκτρονικά τα ποσά της κατανάλωσης ρεύματος η εφαρμογή τους ζητά να προχωρήσουν σε επικαιροποίηση των στοιχείων τους. Δηλαδή να συμπληρώσουν το ΑΦΜ και το Δελτίο της Αστυνομικής Ταυτότητας ώστε να ανανεωθεί η βάση των δεδομένων.

Να σημειωθεί ότι σήμερα πολλοί ιδιωτικοί πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να λαμβάνουν μηνιαίους έναντι λογαριασμούς αντί για διμηνιαίους όπως κάνει η ΔΕΗ. Η πρόταση των ιδιωτικών παρόχων βοηθά τους πελάτες να κάνουν καλύτερη διαχείριση του οικογενειακού τους προϋπολογισμού.

Η διοίκηση της ΔΕΗ εκτιμά ότι αυτή η δυνατότητα θα παίξει σημαντικό ρόλο ώστε οι ανεξόφλητες οφειλές των ιδιωτικών παρόχων να παραμένουν σε χαμηλά και διαχειρίσιμα επίπεδα, παρά το γεγονός ότι απευθύνονται στο ίδιο πρακτικά πελατολόγιο με τη ΔΕΗ, των ανεξόφλητων οφειλών της τάξης των 2,5 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φορολοταρία: Η μεγάλη κλήρωση για 10.000 τυχερούς την παραμονή Χριστουγέννων!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Elbisco: Η εταιρεία «βουλιάζει» και o CEO βραβεύεται…

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Καρέλλα (Nokia): «Οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν το καινούριο και το διαφορετικό»