• Business

    Δ. Ξυνού (OΚ Anytime Markets): «Τα καταστήματα της γειτονιάς βγήκαν πιο δυνατά από την κρίση»

    Πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος των ΟΚ Anytime Markets, Δέσποινα Ξυνού.


    Τη στροφή των καταναλωτών προς τα «καταστήματα της γειτονιάς» επιχειρoύν να εκμεταλλευθούν τα OΚ Anytime Markets, επενδύοντας στην επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου του. Η εταιρεία, η οποία έχει ισχυρή παρουσία στο χώρο αυτό σχεδιάζει μέσα στο 2019, την προσθήκη 6 νέων καταστημάτων σε Χαλάνδρι, Μαρούσι και Ελληνικό με τη μέθοδο του franchise και παράλληλα δρομολογεί την ανακαίνιση 10 υφιστάμενων καταστημάτων προκειμένου να γίνουν πιο ελκυστικά και λειτουργικά για τους καταναλωτές, αλλά και την μεταφορά παλιών, με στόχο να επαναλειτουργήσουν σε καλύτερο χώρο.

    «Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ότι τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς (convenience stores), τα οποία προσφέρουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, ξανακερδίζουν μερίδιο στις επισκέψεις και τις αγορές των καταναλωτών», επισημαίνει η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Δέσποινα Ξυνού.

    Μάλιστα, όπως λέει η ίδια, πρόσφατη έρευνα που υλοποιήθηκε από τον IGD (τον βρετανικό οργανισμό έρευνας λιανεμπορίου καταναλωτικών προϊόντων) έδειξε ότι επικρατεί η τάση για πραγματοποίηση αγοράς καταναλωτικών προϊόντων με μεγαλύτερη συχνότητα και με μικρότερο – σε αξία – καλάθι τροφίμων, παράγοντας που ευνοεί την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων convenience.

    Τα OΚ Anytime Markets, σύμφωνα με την κα Ξυνού, βγήκαν κερδισμένα από την κρίση και συνεχίζουν να αναπτύσσουν τα μερίδια και τις πωλήσεις τους. Πέρυσι, ολοκλήρωσαν τη χρονιά με αύξηση πωλήσεων 6,5%, φθάνοντας στα 46,16 εκατ. ευρώ, από 43,34 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ για φέτος στόχος είναι να ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ, παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό και την είσοδο των μεγάλων αλυσίδων στην αγορά του convenience.

    Τα OK Anytime Markets ξεκίνησαν το 2002 με το πρώτο πιλοτικό κατάστημα, υπό την ομπρέλα της μητρικής εταιρείας τότε, των super market Ξυνός. Η φιλοσοφία των ιδρυτών ήταν να δημιουργήσουν ένα κατάστημα ευκολίας που θα πουλάει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στο οποίο θα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα τα προτερήματα των super markets, όπως ποικιλία, προσφορές, ποιότητα, οικονομία, παράλληλα με τα προτερήματα των καταστημάτων της μικρής λιανικής, όπως τα διευρυμένα ωράρια, η εγγύς απόσταση από τον καταναλωτή και η αμεσότητα της επικοινωνίας. Η χρηματοδότηση έγινε 100% από τους μετόχους  της εταιρείας και με μικρό τραπεζικό δανεισμό.

    Σήμερα, η εταιρεία απασχολεί συνολικά πάνω από 480 εργαζομένους σε όλα το δίκτυο της και διαθέτει 103 καταστήματα και 2 Grocery stores.

    H εξυπηρέτηση του δικτύου πραγματοποιείται από δύο Κέντρα Διανομής στα Καλύβια Μαρκοπούλου έκτασης 4000 τ.μ., καθώς επίσης και από συνεργάτιδα  εταιρεία παροχής υπηρεσιών Logistics στην Παιανία συνολικής έκτασης 6000 τ.μ. Τα OK! Anytime Markets λειτουργούν καθημερινά από τις 8.00 πμ. έως τις 23.00 μμ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μεγάλη νίκη του Στέλιου Χατζηιωάννου κόντρα στον γαλλικό κολοσσό σουπερμάρκετ «Carrefour»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στο προσκήνιο νέα σενάρια εξαγορών στα σούπερ μάρκετ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Προς νέες εξαγορές η «Μασούτης» – Ποια σούπερ μάρκετ έχουν μπει στο «στόχαστρό» της



    ΣΧΟΛΙΑ