Ναυτιλία

Δ. Παπαδημητρίου: Τάνκερ της Liquimar ναυλώθηκε από τη Vitol

Liquimar Παπαδημητρίου

Το δεξαμενόπλοιο Iasonas της Liquimar Tankers είναι χωρητικότητας 115.501-dwt και κατασκευής του έτους 2009


Ένα τάνκερ της ελληνικής ναυτιλιακής Liquimar, συμφερόντων του εφοπλιστή Δημήτρη Παπαδημητρίου, είναι μεταξύ των τεσσάρων τάνκερ που ναύλωσε πρόσφατα η Vitol.

Πρόκειται για το suezmax Evridiki (χωρητικότητας 167.000 dwt, κατασκευής 2007), το οποίο φέρεται να ναυλώθηκε για 30 μήνες έναντι 23.000 δολαρίων ημερησίως, μία τιμή που θεωρείται λογική με τα σημερινά δεδομένα, σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες.

Το Evridiki είναι ένα από τα τρία αδελφά πλοία που παρήγγειλε η Liquimar τον Φεβρουάριο του 2004, έναντι 55 εκατ. δολαρίων το καθένα, από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries. Όλα τους απασχολούνται στο suezmax pool Blue Fin Tankers της Heidmar, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 24 suezmaxes από 7 διαφορετικές εταιρείες. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές αν το deal της Vitol έγινε με το Blue Fin Tankers ή με τη Liquimar.

Πέρα από το Evridiki, σύμφωνα με το TradeWinds, η Vitol ναύλωσε και τρία τάνκερ aframax: το Yasa Golden Bosphorus (χωρητικότητας 115.000 dwt, κατασκευής 2007) από την τουρκική Yasa Tankers για 12 μήνες έναντι 20.500 δολαρίων ημερησίως (με οψιόν για 12 ακόμα μήνες έναντι 23.500 δολαρίων ημερησίως), το Georgy Maslov της Sovcomflot (χωρητικότητας 118.000 dwt, κατασκευής 2012) για 12 μήνες έναντι 21.000 δολαρίων ημερησίως (με οψιόν για 12 ακόμα μήνες έναντι 21.500 δολαρίων) και το Samraa Alkhaleej (χωρητικότητας 114.000 dwt, κατασκευής 2006) από την General National Maritime Transport της Λιβύης για 12 μήνες έναντι 21.000 δολαρίων (με οψιόν για 12 ακόμα μήνες έναντι 23.000 δολαρίων ημερησίως).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:    Αttica Group: Όλα τα «μυστικά» για το εταιρικό ομόλογο και τα 100-175 εκατ. ευρώ που ζητάει από την αγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Πάνω από μισό δισ. έχουν ξοδέψει φέτος για αγορές πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αρ. Πίττας: Η περίεργη δικαστική περιπέτεια της Euroseas