• Business

    Δ. Μαλάμος (Πλαστικά Θράκης): Το όπλο απέναντι στον ανταγωνισμό από χώρες χαμηλού κόστους

    Δημήτρης Μάλαμος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Πλαστικά Θράκης

    Δημήτρης Μάλαμος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Πλαστικά Θράκης


    Με λειτουργική κερδοφορία 37,3 εκατ. ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο για τον όμιλο Πλαστικά Θράκης, αποτέλεσμα που κρίνεται ικανοποιητικό από τη διοίκηση της εισηγμένης.

    «Οι συνθήκες στην Ευρώπη και στην παγκόσμια οικονομία σε αντίθεση με την Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δυσμενείς οπότε είμαστε ευχαριστημένοι με τις επιδόσεις μας»  επεσήμανε στο mononews, o διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Δημήτρης Μαλάμος στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας τεχνολογίας Thermoforming IML στην Global Pack – Foodtech 2023.

    Εκτιμά ότι η δυσχέρεια στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον θα συνεχιστεί με τη ζήτηση να επηρεάζεται αρνητικά, ωστόσο οι στόχοι του ομίλου επιτυγχάνονται ως αποτέλεσμα της στρατηγικής που υλοποιεί η διοίκηση.

    Εστιάζεται σε τρεις άξονες, στα δυνατά τμήματα πωλήσεων στις αγορές που δραστηριοποιείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, στην εξοικονόμηση κόστους ώστε να διατηρεί την ανταγωνιστικότητα του, και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων που είναι πιο εξειδικευμένα και δεν υπόκεινται σε τόσο έντονο ανταγωνισμό από χώρες χαμηλού κόστους όπως η Κίνα, η Ινδία και η Τουρκία.

    «Η Ευρώπη πάει να χάσει την ανταγωνιστικότητά της και για αυτό χρειάζεται εξειδίκευση. Δεν μπορεί να κάνει τα πάντα, η πολιτική της πρέπει να είναι στοχευμένη και αυτό είναι που πρέπει να ακολουθούν οι εταιρείες και αυτό είναι που κάνουμε και εμείς» τόνισε.

    Άλλωστε και οι επενδύσεις του ομίλου με παραγωγικές μονάδες σε Ελλάδα, Σκωτία, Αμερική, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ιρλανδία εστιάζουν σε αυτήν την κατεύθυνση. Ο όμιλος υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 30 εκατ. ευρώ ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε ένα νέα επενδυτικό πλάνο  για τον κλάδο της συσκευασίας στην Ελλάδα.

    Ο κλάδος τροφίμων, δώρο για την ελληνική οικονομία

    «Η επένδυση των 10 εκατ. ευρώ στοχεύει στην αύξηση του capacity στον κλάδο συσκευασίας. Εδώ είναι λίγο διαφορετικά τα χαρακτηριστικά γιατί αυτό που είδαμε είναι ότι η Ελλάδα και οι ελληνικές εταιρείες στον κλάδο των τροφίμων πηγαίνουν πολύ καλά. Μεγαλώνουν και μεγαλώνουν και οι εξαγωγές τους» τονίζει ο κ. Μαλάμος, προσθέτοντας μάλιστα ότι ο κλάδος τροφίμων είναι δώρο για την ελληνική οικονομία.

    «Φέτος υπήρξε μια απότομη αύξηση της ζήτησης στα προϊόντα συσκευασίας η οποία δυσκόλεψε τις εταιρείες, όπως η δική μας, να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών μας και για αυτό πολύ γρήγορα πήραμε την απόφαση να επενδύσουμε 10 εκατ. ευρώ, να μεγαλώσουμε το  capacity για να είμαστε ακόμα καλύτεροι στο να καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς τα επόμενα χρόνια» επισημαίνει ο επικεφαλής του Ομίλου.

    Διαβάστε επίσης

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Από το Μαρούσι το comeback της αλυσίδας

    Ελληνικοί Χυμοί: Οι επιδόσεις στην πρώτη χρήση υπό τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο

    Matrix Pack: Νέες επενδύσεις από την ελληνική βιομηχανία που τροφοδοτεί τις διεθνείς αγορές με χάρτινα καλαμάκια



    ΣΧΟΛΙΑ