• Business

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Από το Μαρούσι το comeback της αλυσίδας

    • Άννα Διανά
    Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος

    Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος


    Ένα νέο μοντέλο καταστημάτων, με διαφορετική φιλοσοφία τόσο χωροταξική όσο και στο προϊοντικό μείγμα, ρίχνει στη μάχη του ανταγωνισμού η ΑΒ Βασιλόπουλος.

    Σε έναν από τα πλέον κεντρικά σημεία στο Μαρούσι, κοντά στο δαχτυλίδι, ανοίγει σήμερα τις πύλες του το νέο κατάστημα της αλυσίδας, μια επένδυση που έφτασε στα 12 εκατ. ευρώ από τα 7 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός.

    Το νέο κατάστημα, που παρουσίασε χθες σε ειδική εκδήλωση ο επικεφαλής της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding των υπόλοιπων δέκα Mega καταστημάτων.

    Με νέο concept και το ανακαινισμένο Ελληνικό

    Ηδη στα πρότυπα της νέας γενιάς καταστημάτων με καινοτομίες και νέο concept έχει ανακαινιστεί το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ. στο Ελληνικό, τα εγκαίνια του οποίου θα γίνουν στις επόμενες ημέρες. Ενώ το κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει στις αρχές Ιανουαρίου.

    Το κατάστημα στο Μαρούσι που κατασκευάστηκε σε οικόπεδο του ιδρύματος Μιμηκοπούλου, είναι συνολικής επιφάνειας 2.800 τ.μ. σε ένα επίπεδο. Διαθέτει 20.000 κωδικούς, εκ των οποίων οι 1.000 κωδικοί βρίσκονται στην κάβα αλλά και καινοτομίες όπως σύστημα υδροπονίας και νέο μοντέλο ψυγείων. Διαθέτει 220 θέσεις στάθμευσης και απασχολεί 92 άτομα προσωπικό.

    Η λειτουργία του νέου καταστήματος συνοδεύεται και με έκπτωση 10% σε όλα τα προϊόντα για 15 μέρες, έως τις 13 Δεκεμβρίου, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.

    Είναι το 311ο κατάστημα της αλυσίδας που διαθέτει επιπλέον 255 σημεία με το μοντέλο franchise.

    Η στρατηγική των χαμηλών τιμών

    Διατηρώντας τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει η εν Ελλάδι θυγατρικής της Ahold Delhaize, να αλλάξει «ταυτότητα» και να περάσει στη συνείδηση των καταναλωτών ως μια φθηνή αλυσίδα, με το νέο μοντέλο καταστημάτων που θα εφαρμοστεί μελλοντικά και μικρότερου μεγέθους, η διοίκηση επιδιώκει διευρύνει το αποτύπωμά της στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων.

    Στα περσινά επίπεδα οι πωλήσεις

    Πέρυσι η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφάνισε πωλήσεις 1,98 δις. ευρώ, -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά-, και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.

    Φέτος εκτιμάται ότι στο σύνολο της χρήσης θα επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022. Όπως είπε χθες ο κ. Λαβίδας, αναφορικά με την πορεία των οικονομικών μεγεθών στο ενδεκάμηνο κινείται κοντά στα περσινά επίπεδα ενώ αναμένεται ώθηση των πωλήσεων στον τελευταίο μήνα του έτους, που είναι από τους πιο δυνατούς για την αγορά των σούπερ μάρκετ.

    Διαβάστε επίσης

    Έρευνα @mononews: Η απόψή σας μετράει!

    Η Ελένη Προβίδη νέα πρόεδρος στην ΑΒ Βασιλόπουλος

    Nova: Στα 612 εκατ. ευρώ τα έσοδα στο 9μηνο



    ΣΧΟΛΙΑ