• Business

    Χατζηγεωργίου, Δήμος, Αυγουστίδης: Γιατί αποφασίσαμε να πάρουμε τον πλήρη έλεγχο της skroutz.gr

    • NewsRoom

    Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμος, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης


    «Αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας που ιδρύσαμε, είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε πολλές από τις υπηρεσίες που χτίσαμε μεθοδικά τα τελευταία χρόνια και να πορευτούμε στο μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους Έλληνες καταναλωτές». Αυτό αναφέρουν, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Skroutz Α.Ε., μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας απόκτησης του ποσοστού συμμετοχής 50% που κατείχε η DIONIC, έναντι συνολικού τιμήματος 10.001.000 ευρώ, οι τρεις ιδρυτές της εταιρείας Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης.

    Η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι για την εξασφάλιση της απαιτούμενης χρηματοδότησης, οι κ.κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης, που αποτελούν την ιδρυτική ομάδα της Skroutz Α.Ε., προχώρησαν σε συνεργασία με το fund συμμετοχών Southbridge Europe Mezzanine.

    Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμου, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης

    Σε κοινή τους δήλωση, οι κύριοι Γ. Χατζηγεωργίου, Β. Δήμος και Γ. Αυγουστίδης, ανέφεραν αναλυτικά: «Από την ίδρυση της εταιρείας, το όραμά μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις online αγορές μας, και το Skroutz να μεγαλώσει με τις ίδιες αρχές που είχαμε από την πρώτη ημέρα. Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών, ώστε οι επισκέπτες της ιστοσελίδας να αγοράζουν γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια από οποιαδήποτε συσκευή. Αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας που ιδρύσαμε, είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε πολλές από τις υπηρεσίες που χτίσαμε μεθοδικά τα τελευταία χρόνια και να πορευτούμε στο μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους Έλληνες καταναλωτές».

    Σημειώνεται πως η Skroutz Α.Ε. συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη στην εγχώρια και διεθνή αγορά, με την ενίσχυση των υπηρεσιών της και την επέκταση των δραστηριοτήτων της, προκειμένου να παραμείνει ένα ηγετικό και ανταγωνιστικό e-commerce brand.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλήρης επιβεβαίωση του mononews: Ποιοι παίρνουν το 50% του skroutz.gr

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκάλυψη: Ποιοι παίρνουν το 50% του skroutz.gr. Ο Λάτσης, ο Δασκαλόπουλος και ο πόλεμος των εκατομμυρίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί οι τράπεζες πίεσαν την Dionic να πουλήσει την Skroutz.gr. Τότε έδωσε 300.000, τώρα θα πληρώσει χρέη



    ΣΧΟΛΙΑ