ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντική άνοδο κατέγραψε την περασμένη εβδομάδα η αγορά των τάνκερ VLCC, με την ναυτιλιακή Pantheon Tankers, συμφερόντων της Άννας Αγγελικούση, να είναι μεταξύ των εταιρειών που έσπευσαν να εκμεταλλευτούν αυτό το βελτιωμένο κλίμα.
Η ελληνική ναυτιλιακή πέτυχε ναύλωση για το πλοίο της Sea Lion (χωρητικότητας 318.700 dwt, κατασκευής 2003) από την PTT για δρομολόγιο από τη Μέση Ανατολή προς την Ταϊλάνδη έναντι world scale 72,5, που σύμφωνα με την Tankers International ισοδυναμεί με 28.221 δολάρια ημερησίως, συμπεριλαμβανομένων των ημερών χωρίς απασχόληση, και 27.968 δολάρια ημερησίως χωρίς αυτές.
Από τη βελτίωση στην αγορά των VLCCs επωφελήθηκε και η Cosco, που πέτυχε τη ναύλωση του πλοίου Xin An Yang (χωρητικότητας 297.500 dwt) από την BP για δρομολόγιο από τη Μέση Ανατολή προς την Κίνα έναντι world scale 70, που ισοδυναμεί με 27.376 δολάρια ημερησίως συμπεριλαμβανομένων των ημερών χωρίς απασχόληση και 27.342 δολάρια ημερησίως χωρίς αυτές.
Οι τιμές στην αγορά των VLCCs μόλις μία εβδομάδα νωρίτερα κυμαίνοντας γύρω στα 22.000 δολάρια ημερησίως. Ωστόσο, ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds εμφανίζονται επιφυλακτικοί για το αν οι τιμές αυτές θα κρατήσουν για όλο τον χειμώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιες ελληνικές ναυτιλιακές πουλάνε τα παλιά τους bulkers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Διεκδικεί μεγάλο project στη Βραζιλία η GasLog
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Γκούμας: Ψάχνει αγοραστές για το πιο σύγχρονο πλοίο της η Equinox
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Villa Roc Fleuri: Η βίλα του «Τζέιμς Μποντ» πωλείται για 23,5 εκατ. ευρώ
- Νέους ενεργειακούς σχεδιασμούς στην Ευρώπη οδηγεί η Γερμανία: Τι αλλάζει
- Εθνική Τράπεζα: Υπέρβαση προσδοκιών και αναβαθμισμένοι στόχοι τιμών
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Ο ΒΟΑΚ είναι ένα έργο που η γενιά μας θα περηφανεύεται γιατί θα το αφήσει παρακαταθήκη
